Is het mogelijk om de uitnodiging die je verstuurt als je 'vrienden' met iemand wilt worden te annuleren? Er zijn een aantal mensen die ik ooit wel eens uitgenodigd heb om 'vrienden' te worden, maar die ik nu dus niet meer op m'n hyvesprofiel wil hebben omdat ik het niet nodig vind dat ze bepaalde foto's zien, enzo Nu weet ik natuurlijk niet of zij bij de uitnodiging op 'weigeren' hebben geklikt, of dat ze hem gewoon hebben laten staan. In het laatste geval kunnen ze natuurlijk nog steeds gewoon op 'accepteren' klikken en hebben ze alsnog toegang tot m'n profiel.. Dus, weet iemand of het kan? En if so, HOE?
Als je op je 'vrienden' klikt komen al je vrienden in beeld. Daarna zie je rechts in het scherm 'vrienden beheren' staan. Dan komen alle namen op alfabet onder elkaar te staan. Als je op een persoon gaat staan zie je rechts 'opties' staan. Als je dat aanklikt staat er ook verwijderen bij.
Als ze je hebben geaccepteerd kan jij hun weer heel makkelijk verwijderen en dan kunnen ze niks meer, pas als jij hun weer toevoegd, en als ze hem laten staan dan kunnen ze niks tot dat ze accepteren en dit zie je door middel van je lijst, zo kan je dan elke keer controleren en ze er gelijk uitgooien
Ja,je kunt vrienden ook weer verwijderen als jij dat wilt. Dan klik je de betreffende vriend aan. Daaronder komt een lijstje met bericht sturen, en daar staat verder naar onderen ook weer vriend verwijderen .Als je die aanklikt wordt de betreffende persoon verwijderd uit je lijst.Als jij dan in je profiel hebt staan dat alleen vrienden je foto's en filmpjes mogen zien is het helemaal klaar! (je kunt daar ook iedereen aanklikken en dan kunnen ze je dus alsnog opzoeken en je foto's bekijken) Hoop dat het zo duidelijk is,succes!
En je kan de persoon ook blokkeren, op het moment dat hij dan alsnog jouw uitnodiging accepteert, is de uitnodiging weg, maar ben je niet bevriend.
je krijgt toch bericht als mensen je accepteren, dsn moet je die ooit gehad hebben en zo ja dan staan ze tussen je vrienden lijst. Zo niet, dan ga je naar het profiel en klik je op blokkeren of je gaat zoasl amfy zegt naar uitsaande uitnodigingen.
Nee nee, dat bedoel ik dus niet! Ik ben niet zo stom dat ik niet begrijp hoe ik bestaande vrienden moet verwijderen Ik bedoel als je een uitnodiging hebt verstuurd, maar diegene heeft hem nog níét geaccepteerd, kun je die uitnodiging dan nog intrekken? Als je een uitnodiging krijgt hoef je niet per sé op 'accepteren' of 'weigeren' te klikken, je kunt hem ook laten staan en dat later doen (ik heb zelf ook uitnodigingen staan van maanden terug ). Ik weet dat ik diegene weer kan verwijderen áls ze m'n uitnodiging heeft geaccepteerd, maar als ze dat doet als ik niet thuis ben of lig te slapen (of iets dergelijks) heeft ze dus al alle tijd gehad om op m'n hyves alle foto's te bekijken enzo, en dát is dus wat ik niet wil, snappen jullie het?