Wij willen al een tijdje heel graag de Dolce Gusto hebben. Nou vinden wij hem best prijzig, maar nu zie je overal die korting die je terug kan krijgen. Mijn vriend wil hem alleen niet kopen op die manier want hij is bang dat hij dat geld niet terug krijgt. (je moet je bon opsturen en op die manier krijg je zeg maar korting doordat zij je geld terug storten). Nu denk ik dat het wel los zal lopen, maar heeft iemand hier op die manier de Dolce Gusto gekocht? En heb je toen gewoon je geld terug gehad? Ik wil hem zoooo graag! Ben niet echt een koffiedrinker, maar die latte is zo verrukkelijk (mn vriend drinkt wel koffie maar we zouden dit alleen voor af en toe gebruiken, aangezien de cups zo duur zijn)
mijn vrienden kochten voor mij de dolce gusto op die manier, en hebben het geld netjes terug gekregen. Best snel ook binnen de maand geloof ik.
Wij hebben het ook zo gedaan, kregen het netjes teruggestort. Wel een kopietje gemaakt en een verzendbewijsje gevraagd.
Niet met dit apparaat maar wel met braun actie. kreeg toen ook netjes 40euro terug en de beloofde douglasbon.
Wheeeh!!! Mn vriend gaat de auto wegbrengen voor een grote beurt en als die kosten mee vallen mag ik hem halen!! hahaha helemaal blij. Dus nu even duimen dat het mee valt.