Wij hebben een Dolce Gusto, na 3 jaar nog altijd super blij mee. Senseo vind ik alleen te drinken met een liter melk.
Ik heb een Nespresso apparaat gekregen van mijn moeder dit weekend. Heerlijke koffie. Ik heb ook een Senseo. Dat is naast Nespresso net slootwater. ( alsof ik weet hoe slootwater smaakt...) Als ik dus de keuze zou hebben zou ik voor een Nespresso apparaat gaan of een hele normale filterkoffie apparaat. En niet voor een senseo. Ik ga morgen eens kijken naar de cupjes van de Lidl
Wij hebben een nespresso en zou niet meer anders willen. We zijn ook echt koffie liefhebbers. Zowel de Senseo al dolce gusto vinden wij vieze koffie. Mijn ouders hebben een luxe koffie machine die zelf de bonen maalt, maar heb nog geen lekkere koffie daar gehad. https://www.bol.com/nl/p/nespresso-krups-expert-milk-xn6018-koffiecupmachine-zwart/9200000065666801/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-53384708815-S-428929415180-9200000065666801&gclid=Cj0KCQjwzIzWBRDnARIsAAkc8hGBc-44dq-4VdcbY9k5lAc6TlC_revFuhsmM3Gw_1fT3JJ_xqUSmrEaAqkLEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Deze hebben we overigens.
Wij hebben een nespresso. We gebruiken alleen de echte cupjes want door al die andere soorten cupjes is ons apparaat stuk gegaan.... Als er bezoek is gaat de nespresso naar de garage en komt de ouderwetse filterkoffie te voorschijn. Want met de hoeveelheid koffie die mijn familie drinkt op een verjaardag zou je een lekker weekendje weg kunnen Bij wijze van.....
Wij hebben sinds kort een nespresso en ik vind het echt lekkere koffie. Ik gebruik de cups van de hema of de lidl.
Dolce gusto. Fijn apparaat. Wel wat duurder aan cupjes maar daar heb je dan ook koffie voor ipv senseo. Wat is dat vieze bocht zeg, ik krijg het niet weg
Wat heerlijk om te lezen dat mensen zweren bij Dolce Gusto, anderen bij Nespresso en een enkeling houdt van Senseo of filterkoffie. Oftewel maak de keuze die jou het beste uitkomt want je kunt dus nooit voor iedereen de lekkerste koffie serveren.
Dolce Gusto heel erg blij mee. Moet zeggen dat ik niet veel koffie drink. Als je echt veel koffie drinkt zijn de kuipjes best prijzig. De koffie vind ik echt heerlijk en je kan de sterkte aanpassen. Ik heb de drop met aanraak scherm en dat is wel een plus
Je schrijft dat het niet voor jezelf is. Wat vindt je man lekker? Als het voor bezoek is dan zou ik voor normale filterkoffie gaan. Veel makkelijker en sneller bij grote groepen. Persoonlijk hou ik van dolce gusto en vind ik Nespresso en Senseo niet lekker. Maar zou een mooi bonenapparaat liever in mijn keuken zien staan.
Ik zou voor een nespresso gaan (evt met melkschuim ding). Ik heb een hele tijd dolce gusto gehad en ben nu overgestapt op de nespresso lattissima pro. Echt helemaal super. Lekkere koffie en kan nu een goeie latte machiato maken.
ik zou voor de Dulce Gusto gaan. Wij hebben er hier nu al zo'n 4 jaar een. Ik hou heel niet zo van koffie, maar deze vind ik heel erg lekker. En ook goed gekeurd door mijn schoonouders, zijn elke keer verbaasd dat die lekkere koffie gewoon uit dat apparaat komt. Echter is het wel een dure hobby nu mijn moeder elke vrijdag ik huis is, die drinkt gerust op een dag een doos leeg
Ik ben echt dolce gusto fan! Cups zijn alleen wel prijzig. Er zijn ook wel namaak cups nu verkrijgbaar maar die vind ik minder lekker en soms werken de cups niet goed. Dus zou dan wel echt eigen merk cups gebruiken.
Dolce Gusto !! Wij hebben de cupjes van de hema en vinden de koffie lekkerder dan de originele. Senseo is echt niet te drinken, kan je gewoon geen koffie noemen.