Hoi allemaal, Onze kleine is intussen al bijna 1 jaar oud (waar blijft de tijd...) en wil nu een digitaal fotoboek maken en laten afdrukken. Ik heb al wat nagedacht, wil graag twee paginas per maand (1 maand oud, twee maanden, etc) en dan nog paginas per thema (kraamvisite, eten, spelen en speelgoed, etc) Nu ben ik op zoek naar foto album software waarmee je dat leuk, creatief en toch ook snel kan doen. Ik vond bijvoorbeeld photobox.nl een leuk template hebben, maar die is weer niet zo flexibel. Ook kwam ik tegen dat mensen digitaal scrapbooken, met leuk resultaat, maar dat is weer heel veel werk. Iemand tips of ervaringen? Dank alvast!
Blurb.com vind ik zelf erg makkelijk en flexibel, moet je maar eens op de website kijken en downloaden. Al meerdere albums gemaakt.
Hmm nou ik kan schijnbaar niets versturen als er bepaalde tekst in, maar ik heb goede ervaringen met blurb, je kunt daar veel veranderen en het is een makkelijk programma vind ik.
Fotoalbum software vd Hema. Kun je downloaden op de Hema website Zelfs fotocover, thema's, collages, alles kun je maken
Ik heb het eerste fotoalbum gemaakt bij albelli.nl. Ik ben heel tevreden met het resultaat! Het heeft wat tijd en moeite gekost maar ben het erg leuk gaan vinden en wacht dan ook met smart om het volgende album te maken! Albelli werkt bijna het zelfde als HEMA. Maar volgens mij is albelli uitgebreider.
ook ik ga voor albelli daar heb ik al een paar boeken van in de kast staan. je kunt het goed bewerken en hebt volgens mij voldoende mogelijk heden, ook de kwaliteit is erg goed. succes met iets zoeken wat je bevalt
Ik ga voor het Kruidvat. Ik heb verschillende software met elkaar vergeleken en deze vind ik het leukst en makkelijkste om mee te werken. Ik heb nu 2 boeken laten afdrukken en ik ben echt tevreden.
Albelli! Heb daar ook het fotoboek voor het eerste jaar van onze dochter gemaakt en ben supertevreden. Het kost veel tijd maar leuk om te doen.
Wijfotoservice.nl! Vaak acties zodat je voor weinig een album kunt drukken. Goede kwaliteit ( werk er nu een jaar of 3 mee) en heeeeel veeeeel mogelijkheden voor achtergrondjes, opmaak, tekst, afbeeldingen etc.
Dank allemaal voor jullie reacties! Kruidvat, albelli en wij-fotoservice ga ik dan zeker bekijken. Heb er al zin in om te gaan beginnen
Ik gebruik snapfish. Kunt een boek zo groot of klein maken. Hij mag soms meer opties voor me hebben, maar kunt er veel mee toch. De boeken tot dusver zijn allemaal mooi en netjes geleverd.
Ik maak mijn fotoboeken altijd bij foto.com. Is erg goedkoop. 30 euro voor een boek met 60 pagina's en je kunt het samenstellen hoe jij wil.
Bij snapfish geef je, bij mijn weten, door het gebruiken van hun software, automatisch toestemming aan ze om jouw foto's te gebruiken hoe ze willen. Ik vind dat een zeer onsympathiek idee, nog los van dat ik er niet op zit te wachten dat privéfoto's uit een intieme levensfase (bevalling? borstvoeding? vertederend bloot kind in bad?) 'vogelvrij verklaard worden'. Kans is natuurlijk klein dat in de veelheid van foto's die zij tot hun beschikking krijgen juist die van mij er uit gepikt worden (zo fotogeniek zijn we niet ), maar het principe staat me enorm tegen. Ieder voor zich natuurlijk, maar toen ik ontdekte dat Snapfish zich de rechten over mijn foto's toeëigende, heb ik deze aanbieder direct op mijn zwarte lijst gezet...
bij photobox heb je leuke aanbiedingen. Weet niet hoeveel paginas je wilt? maar is een aanbieding fotoalbum met harde kaft is het voor 3,99 en dan komend e verzendkosten er nog bij van 6 euro. Maar heb je voor 10 euro een super album. Moet zeggen heb er al 3 gemaakt daar
hier via albert heijn! kruidvat geeft lelijke foto's, vallen altijd heel geel uit. zelf nu een paar x gehad en ook van andeen gehoord.
Fotoalbum maken op écht fotopapier | Uw fotoboek van Top kwaliteit Beste getest volgens Consumentenbond. Super mooie kwaliteit en heel veel opmaakmogelijkheden!!