Mijn man en ik zijn opzoek naar 2 echt goede matrassen. Wie kan ons een goed merk en type adviseren. We willen 2 losse zodat ieder zn eigen deel heeft, maar we liggen wel vaak in het midden dus de zijkanten moeten ook voldoende stevigheid bieden. Het is een plat bed wat niet omhoog gaat. Ze moeten hard liggen. 90×200
Ik zou gewoon een middagje langs alle bedgiganten in de omgeving langsgaan. Het personeel daar kan je over het algemeen prima adviseren en daar kan je alle matrassen zelf ter plekke ook even testen en vergelijken....
Voor zoiets moet je dus echt naar een goede beddenwinkel gaan. Wij hebben laatst ook bij een speciaalzaak geïnvesteerd in een goed matras. Echt het beste wat we ooit hebben kunnen doen. Je gaat dan echt alles bekijken en op matrassen liggen om te voelen wat het beste bij je past.
Tja ik heb het hier geplaatst omdat ik me zo niet op me gemak voel om daar dan te gaan liggen en in die paar minuutjes te bepalen, terwijl ik me dus niet op me gemak voel, of het goed ligt of niet. Misschien moet ik me vraag anders stellen, hebben jullie tips over wat een goede beddenwinkel met goed personeel is? Of welke juist helemaal niet? Straks koop ik (weer) een te duur waardeloos matras door een verkoper met een push verhaal.
Ik zou naar een bedden speciaalzaak gaan. Iedereen heeft een eigen voorkeur, ander gewicht, lengte, etc. Zo'n statement "Geen auping nemen" daar kan je dus niets mee. 1981Mama is blijkbaar niet blij met haar Auping maar dat wil niet zeggen dat elke Auping per definitie slecht is
ons werd toentertijd voor draaikonten een nasamatras van traagschuim aanbevolen.. even lekker matrassen gaan uitproberen.. je krijgt toch ook slaapgarantie op een matras? dat als ie toch niet zo bevalt je hem omruilen kan? kon bij ons toen iig wel
Echt gaan proberen. Auping ligt hier in het hotel waar ik werk HEEEEERLIJK, vind ik. Maar dat vindt vast niet iedereen
Proberen is belangrijk idd, en meer dan een paar minuten. ik zei "geen auping nemen" omdat je als zwaargewicht niet per definitie lekker ligt. Kennissen van mij (ook niet de lichtste) slapen er beide heerlijk op, mijn man ook.. maar zodra je bijv zware heupen hebt en dus niet een buik zoals de meeste mannen als je zwaar bent, dan ligt echt geen een auping lekker. Ik heb inmiddels alles gehad en geprobeerd aan auping maar met zware heupen is het geen aanrader iig.
Hier de M-line matrassen, echt perfect! Er zit van alles in, traagschuim ballen, gel, weet ik het allemaal, maar het ligt fantastisch. Je hebt ze in verschillende hardheden, bij Beter Bed kan je ze uitproberen.
Misschien is dit iets voor jullie. Wij hebben ons matras via ravensberger matrassen besteld en bezorgd vanuit Duitsland. Er zijn verschillende soorten en hardheden en je mag het matras kosteloos retourneren na een aantal weken getest te hebben.
Wij hebben ze besteld bij http://healthfoam.com Koudschuim, RHF en dan 'Firm' tot 130 kilo ofzo, weet ik het Oh kijk; deze: https://www.healthfoam.com/original_support_matras_(rhf23).php We zijn er dik tevreden mee! Het kost wel wat, maar het is het waard.
Wij hebben tempur en vind het heeeeeerlijk! Wij hebben cloud, maar die is wat zachter. Je hebt nog original (is hard) en sensation. We hebben 2 1 persoonsmatrassen, maar hebben geen last van een spleet.