matrassen voor zwaargewichten en draaikonten.

Discussie in 'De lounge' gestart door McDsee, 31 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McDsee

McDsee Niet meer actief

Mijn man en ik zijn opzoek naar 2 echt goede matrassen. Wie kan ons een goed merk en type adviseren. We willen 2 losse zodat ieder zn eigen deel heeft, maar we liggen wel vaak in het midden dus de zijkanten moeten ook voldoende stevigheid bieden. Het is een plat bed wat niet omhoog gaat. Ze moeten hard liggen.
    90×200

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik zou gewoon een middagje langs alle bedgiganten in de omgeving langsgaan. Het personeel daar kan je over het algemeen prima adviseren en daar kan je alle matrassen zelf ter plekke ook even testen en vergelijken....

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Voor zoiets moet je dus echt naar een goede beddenwinkel gaan.

Wij hebben laatst ook bij een speciaalzaak geïnvesteerd in een goed matras. Echt het beste wat we ooit hebben kunnen doen.

Je gaat dan echt alles bekijken en op matrassen liggen om te voelen wat het beste bij je past.

4. McDsee

McDsee Niet meer actief

Tja ik heb het hier geplaatst omdat ik me zo niet op me gemak voel om daar dan te gaan liggen en in die paar minuutjes te bepalen, terwijl ik me dus niet op me gemak voel, of het goed ligt of niet.
    Misschien moet ik me vraag anders stellen, hebben jullie tips over wat een goede beddenwinkel met goed personeel is? Of welke juist helemaal niet? Straks koop ik (weer) een te duur waardeloos matras door een verkoper met een push verhaal.

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Geen auping kopen iig

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja ik ken een hele goede in Friesland..

7. McDsee

McDsee Niet meer actief

?..

8. McDsee

McDsee Niet meer actief

Want? Als leek klinkt het als een goed merk, wat vind jij er niet goed aan?

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik zou naar een bedden speciaalzaak gaan. Iedereen heeft een eigen voorkeur, ander gewicht, lengte, etc.

Zo'n statement "Geen auping nemen" daar kan je dus niets mee. 1981Mama is blijkbaar niet blij met haar Auping maar dat wil niet zeggen dat elke Auping per definitie slecht is ;)

10. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ons werd toentertijd voor draaikonten een nasamatras van traagschuim aanbevolen..
    even lekker matrassen gaan uitproberen..
    je krijgt toch ook slaapgarantie op een matras?
    dat als ie toch niet zo bevalt je hem omruilen kan?
    kon bij ons toen iig wel

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier een Ikea-matras (latex) die perfect slaapt.

Gewoon gaan uittesten op welke je goed ligt.

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Echt gaan proberen.
    Auping ligt hier in het hotel waar ik werk HEEEEERLIJK, vind ik. Maar dat vindt vast niet iedereen ;)

13. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Proberen is belangrijk idd, en meer dan een paar minuten.
    ik zei "geen auping nemen" omdat je als zwaargewicht niet per definitie lekker ligt. Kennissen van mij (ook niet de lichtste) slapen er beide heerlijk op, mijn man ook.. maar zodra je bijv zware heupen hebt en dus niet een buik zoals de meeste mannen als je zwaar bent, dan ligt echt geen een auping lekker. Ik heb inmiddels alles gehad en geprobeerd aan auping maar met zware heupen is het geen aanrader iig.

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier de M-line matrassen, echt perfect!
    Er zit van alles in, traagschuim ballen, gel, weet ik het allemaal, maar het ligt fantastisch.
    Je hebt ze in verschillende hardheden, bij Beter Bed kan je ze uitproberen.

15. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Misschien is dit iets voor jullie. Wij hebben ons matras via ravensberger matrassen besteld en bezorgd vanuit Duitsland. Er zijn verschillende soorten en hardheden en je mag het matras kosteloos retourneren na een aantal weken getest te hebben.

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mijn mn en ik hrbben deze ook en zijn erg tevreden.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

18. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    maar je besteld dan eigenlijk een matras die je van te voren nog nooit gezien of gevoeld hebt??

19. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Wij hebben tempur en vind het heeeeeerlijk! Wij hebben cloud, maar die is wat zachter. Je hebt nog original (is hard) en sensation. We hebben 2 1 persoonsmatrassen, maar hebben geen last van een spleet.

20. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Wij hebben ook tempur en ben er zo blij mee. Al jaren.

Deel Deze Pagina