Na de dolce gusto en een nespresso apparaat hebben we nu deze: Bosch TES51521RW kopen? Willen nooit meer anders. Een kleine investering, maar dubbel en dwars waard!
Heb de Senseo ( drink zo'n 15 kopjes per dag, soms meer) en bezoek krijgt ook Senseo. Daarnaast de dolce gusto voor latte na het eten. 5 euro voor 8 luxe koffie of 16 kopjes voor gewone koffie wel erg duur maar heerlijk als je weinig koffie drinkt of als extra
Ja je hebt zeker sterktes! En het je kunt ze in principe ook sterker of slapper maken door meer of minder water te gebruiken. Op de website van dolce gusto heb je ook meer variaties in koffie dan in de winkel te krijgen. En daar hebben ze ook redelijk vaak aanbiedingen met 6 halen 5 betalen bijvoorbeeld. Wat ik me trouwens altijd afvraag: verschilt nespresso echt zo van dolce gusto? Het wordt namelijk door dezelfde fabrikant gemaakt
Geen idee, voor het Nespresso apparaat heb je natuurlijk allerlei merken cups die erin passen. Wij hebben zelden 'de echte', dus vind dat zelf slecht te vergelijken. De melkvarianten van DG vond ik wel enorm gezoet t.o.v. mijn cappuccino of latte zelfgemaakt met verse melk in ons nespresso apparaat (goedkoper espresso-cupje gebruik ik dan) of waar dan ook eens besteld. Voor mij als toen echt niet koffiedrinker was dat heerlijk, maar nu gaat het prima zonder die extra zoetigheid. Al blijft de chococino heerlijk van DG wat mij betreft
Ik heb een saeco koffiebonen automaat, een nespresso en een dolce gusto. Ik vind de gewone koffie het lekkerts uit mijn bonen automaat! 2e plaats de nespresso en 3e de dolce gusto! Maar de cappuccino is heerlijk voor de dolce gusto. Dus als je alleen gewone koffie drinkt zou ik eigenlijk voor een bonen automaat gaan en anders de nespresso.
Wij hebben alle twee staan/gehad. Nespresso vond ik niet top. Ook niet tevreden over het apparaat (krups) zelf. De koffie was oké maar niet zo lekker als dolce gusto. Ik vind de prijs van de dolce gusto cups ook hoog, maar het is het echt waard. Hele lekkere koffie. En je kunt met ons apparaat de sterkte instellen, ik zag hier iemand die zei dat de koffie flauw was. Absoluut niet mijn ervaring! Want ik houd wel van een pittige bak en zou hier gelijk op afknappen. Ik drink mijn koffie sterker dan mijn man
Bonenapparaat hebben wij ook. Inderdaad goede koffie. Maar een groot apparaat wat gigantisch veel lawaai maakt
Wij hebben een Siemens koffie machine! Inderdaad met koffie bonen en kan er een pak melk op aansluiten. Wij vinden het ideaal. Alle soorten koffie die er zijn, kunnen gemaakt worden. Ook gewoon warme melk of thee water.
er zijn trouwens wel al nep DG verkrijgbaar.. weet niet de preciese naam... betaal je voor 16 cups 3,50 ongeveer.. deze bedoel ik Tutto Gusto Espresso Intenso, COFFEE (Compatible with Nescafé Dolce Gusto Capsules machines, 48: Amazon.co.uk: Kitchen & Home
Ik zou voor nespresso gaan. De cups die ze bij de Lidl/action verkopen passen er zelfs in. En als je nou heel dicht bij een Duitse Aldi woont zou ik daar het apparaat halen. (Is een apparaat van Starbucks)
Welke wordt het? Goede keus en probeer er niet op te bezuinigen. De zetgroep is het belangrijkste onderdeel van de machine. Die moet degelijk zijn.
Dat wel maar volgens mij heb je ook veel meer variatie dan de Dolcegusto. Via ebay kan je de koffie wel goedkoper krijgen, de thee er van vind ik niet te pruimen, onwijs sterk is die. Ikzelf zou voor de Tassimo gaan.
Zeker goede keuz Ik zou dus niet voor een Bosch gaan, die delonghi die ik had doorgestuurd vind ik echt een aanrader!
We zijn wezen vergelijken. Wilde eerst voor de delonghi gaan Maar uiteindelijk is t deze Saeco HD8753/11 koffiezetapparaat espresso machine v... geworden. Kan hetzelfde maar makkelijker schoon te houden Nu nog gaan zoeken welke bonen mannetje lekker vind
Ik had voor de verjaardag van mijn man een Nespresso koffiezetapparaat als kado gedaan. Hij is er nog steeds fan van. Dolce geen ervaring mee.