Ik heb nu de lavazza koffiebonen. het is mijn eerste pak dus heb ook nog geen vergelijkings materiaal maar deze bevallen mij goed in elk geval.
We hebben in de winkel australian meegekregen met een vleugje caramel.. Wel lekker begreep ik maar geen blijver..
Wij hebben een Dolce Gusto en heerlijke koffie. De cups kopen we in Duitsland als ze daar in de aanbieding zijn. Vaak kosten ze dan maar 3,33 per doos
Als ik als koffiedrinker ergens het schurft van krijg is als mensen zo'n heerlijk koffie apparaat hebben en dan filter koffie voor visite zetten! 🙈 Als je nou 100 man krijgt, oke, maar voor een gewone verjaardag lijkt het me niet meer of minder werk om je normale apparaat te gebruiken. Ik ben trouwens een nespresso fan! Maar wij hebben trouwens een jura, maar die is wel heel duur voor als je zelf maar 2 kopjes per dag drinkt. Al doe je er dan wel heel lang over.. De onze heeft al meer dan 10000 koppen koffie gezet en doet het nog steeds prima!
Hier ook fervent koffiedrinkers en van alles geprobeerd: absoluut de Nespresso! Met melkopschuimer apart erbij