Dolce Gusto versus Nespresso

Discussie in 'De lounge' gestart door Ongeduldje31, 31 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

Ik heb nu de lavazza koffiebonen. het is mijn eerste pak dus heb ook nog geen vergelijkings materiaal maar deze bevallen mij goed in elk geval.

2. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    We hebben in de winkel australian meegekregen met een vleugje caramel.. Wel lekker begreep ik maar geen blijver..

3. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Wij hebben een Dolce Gusto en heerlijke koffie. De cups kopen we in Duitsland als ze daar in de aanbieding zijn. Vaak kosten ze dan maar 3,33 per doos :D

4. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Als ik als koffiedrinker ergens het schurft van krijg is als mensen zo'n heerlijk koffie apparaat hebben en dan filter koffie voor visite zetten! 🙈 Als je nou 100 man krijgt, oke, maar voor een gewone verjaardag lijkt het me niet meer of minder werk om je normale apparaat te gebruiken. Ik ben trouwens een nespresso fan! Maar wij hebben trouwens een jura, maar die is wel heel duur voor als je zelf maar 2 kopjes per dag drinkt. Al doe je er dan wel heel lang over.. De onze heeft al meer dan 10000 koppen koffie gezet en doet het nog steeds prima!

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hier ook fervent koffiedrinkers en van alles geprobeerd: absoluut de Nespresso! Met melkopschuimer apart erbij

Deel Deze Pagina