Hi allemaal! Leuke kerst gehad? Ik heb een stomme vraag, maar zie het niet staan. Ik heb voor kerst een Dolce Gusto gekregen (Jeah!) en morgen wil ik mijn eerste latte machiato maken. Er zitten alleen 2 cups bij. Ik begrijp dat je ze beiden moet gebruiken. Alleen welke eerst? De bruine cup of de witte? Tnx alvast Tips voor lekkere smaken zijn ook welkom
De witte, die blijft dan onderin liggen als je daarna de koffie doet. Ziet er mooi uit, echt 2 lagen.
Dit is een van de enige automaten waar ik prima chocomel uit komt, juist door de melkcapsules. (Alleen in de winkel geproefd trouwens). Veel plezier en geniet van je koffie!
Voor de smaak maakt het niks uit, maar met wit eerst wordt je koffie veel mooier Geniet ervan. Ik zou die van mij niet meer willen missen!
De volgorde vd cups staat ook op de verpakking Als je dat aanhoudt, zit je altijd goed. De cups zijn duur maar de koffie is verrukkelijk. Probeer ook de diverse theesoorten eens. Echt lekker
Eerst de melk, de streepjes op de cups geeft aan hoeveel er van in de beker moet. De cups zijn trouwens vaak goedkoper in duitsland
De meest gangbare smaken kun je bij vrijwel elke supermarkt kopen. De apartere smaken zijn sowieso online wel verkrijgbaar.
Ik heb deze ding nu 1 jaar maar o wat is het lekker.... Maar wel duur. Ben de enigste die deze koffie drinkt. Ik vind mokka het lekkerste
Die bestaan niet geloof ik, zou je zelf een melk capsule moeten doen met witte choco blokjes..en dan voor de koffie capsule gewoon warme melk toevoegen
Hier ook een Dolce gusto fan! Ik bestel vaak online, je krijgt vaak korting of een doosje koffie gratis. Wij hebben standaard altijd in huis: cappuccino, latte caramel, latte vanille en de grande intenso. Laatst hadden ze een tijdelijke espresso, Yunnan, die was heerlijk. In de winter is chococino super, de gewone en die met caramel. En in de zomer heb ik altijd de ice cappuccino. Ook weleens de chai tea latte gehad, die was ook lekker. Geniet ervan! En inderdaad: welk cupje je eerst moet gebruiken staat op de verpakking!
Ik heb inmiddels wat dozen ingeslagen bij de mediamarkt . Vooral de latte machiato is favoriet 😜. Dinsdag is zoonlief jarig. Is grande gewoon normale koffie?
Lees even mee ik ga er eentje voor vriend kopen voor zijn verjaardag dinsdag. Ik zelf drink geen koffie lust ik niet hij wel dus vond het een leuk cadeau aangezien hij al een tijdje er om zeurde Welk apparaat heb jij ? En daar passen dan toch alle cups in van Dolce Gusto ?
Ja,maar ik zou gewoon een pot normale koffie zetten of je moet geld over hebben. Hij is echte kopjes koffie he, geen mok.