Ik wil graag een Dolce Gusto aanschaffen. Nu ben ik aan het rond kijken. Wat ik nu eigenlijk het verschil tussen de Melody3 en Genio? Is het alleen de vorm, of zie ik nog mee dingen over het hooft. Ik wil graag hebben dat hij zelf stop met het water zeg maar. Mensen ervaring met een Dolce Gusto?
Ze hebben allebei de automatische functie, dus stoppen automatisch. Je geeft alleen steeds aan hoeveel water te gebruiken, wat op de cups en verpakkingen staat. De melody 3 is duurder vanwege de grotere watertank. Verder is er geen verschil. Wij hebben de genio en zijn prima tevreden. Wel even opletten dat je die met de automatische functie neemt, want die kleinere heb je ook zonder automatische functie... oftewel in plaats van elektronisch wateraangeef systeem moet je dan met een hendel werken. Hij stopt dan wel ook automatisch.
Ik heb nog wel een dolce gusto melody te koop maar een enkele keer gebruikt en in goede staat we doen er niks mee en dat is ook zonde!
Ik hou van mijn gusto!!!!♡ Ik heb de piccolo.. ben er heel blij mee, cups zijn wat duurder maar vind hem wel veel lekkerder dan senseo