Ik ben zo verliefd.... En ik vind het zo erg voor mijn vriend ! Maar goed. Ik probeer er niks mee te doen. Maar hij is niet te weerstaan. Het is echt een lieverd... ....
Op de foto's is hij 3.5 week... Over 24 nachtjes komt hij bij ons wonen! Ons eerste hondje van ons samen. Helemaal leuk!!! De kleine vind het geweldig. Praat nergens anders meer over
Je zal toch eerlijk moeten zijn tegen je vriend.... Misschien valt je vriend zelf ook wel voor de charmes van je lover Het is echt een schatje, ik snap helemaal wat je bedoelt. Hoop dat de dagen snel voorbij gaan voor je
Echt he... Zit ik hier een heel verhaal te typen dat ik het zo rot voor je vind whahaha Heb ik het bericht gepost en kijk ik weer zie ik een geweldig lieve puppy waar ik nu ook verliefd op ben voorbij komen!!!! Tja,ik snap dan wel dat je verliefd bent!
Heb je het tweede bericht niet gelezen of is dit ook als grap bedoeld? Aaaaaahh TS, wat een SCHATJE! Daar zou ik ook verliefd op zijn
Nou ik denk dat je vriend best begrijpt dat je verliefd bent, denk alleen niet hij het begrijpt wanneer je met hem gaat rommelen, haha Wat een schatje, daar zou ik ook verliefd op worden!