Hoi meiden. Ik heb mij in januari helaas om laten praten naar een toestellease bij KPN. Gelukkig maar 1 jarig wat betekend dat ik er snel vanaf kan. 3 maanden voor einde abbo volgens de gegevens. Dat betekend dat ik 15oktober kan overstappen. Ik wil graag een andere telefoon (hoef geen iphone 5-6-7 of whatever) Heb nu een S3 mini en iets vergelijkbaars is prima. Nu kan ik er zelf 1 aanschaffen en een sim only doen (als ik geen geschikt abbo vind) Maar het liefst sluit ik een abbo af van 20-25 euro per maand. Met toestel (dus niet het nieuwste van het nieuwste). Met kleine internetbundel 250mb ofzo. Welke aanbieder is momenteel het gunstigste qua prijs?
Ik ben heel blij met hollands nieuwe, nu ruim een jaar klant en nog nooit problemen gehad. Je kunt daar kiezen voor een sim only, of een telefoon erbij. Wat jij wilt. Duidelijk en makkelijk is mijn ervaring.
Een abbo met toestel voor 20-25 euro incl internet denk ik dat heel moeilijk gaat.. Ik zit bij t-mobile, sim only.. stel zelf hoeveel MB etc ik nodig heb.
Hollands nieuwe is van vodafone. Ik zou ook kiezen voor vodafone, hebben een goed netwerk. https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/huawei-ascend-p6-zwart.shtml?&abonnement=bsw-100-b-2jr
Is het niet zo dat je 3 maanden voor afloop je abonnement kan verlengen (dus met een kpn) en pas in januari kan overstappen naar een andere aanbieder?
Op dit moment vindt ik tele2 het best en goedkoopst van allemaal. Zit nu bij t-mobile maar ze zijn belachelijk duur en hebben helemaal geen passend aanbod voor bestaande klanten of leuke aanbiedingen. Zodra ik mag overstappen over een maandje dus ga ik naar tele2!!
Ik heb zojuist een sim only abonnement afgesloten bij Youfone. 250 belminuten /sms + 1000 MB internet voor 15,- per maand. Het is een 1-jarig abonnement. Ik koop zelf een losse telefoon voor 70-100,-
Nee want opzeggen moet ook voor einde contractdatum anders word je weer verlengd met 1 maand. Al zie ik het zo niet staan. Verlengen ammehoela.... Teringduur man, KPN.
Vofafone of t-mobile tot nu toe geen problemen mee Tele2 wel en na wat googlen vond ik dat er heeeel veel klachten over ze zijn. Een medewerker heeft mij zelfs verteld dat ze de boel vaak oplichten maar zei daar ook niks aan kon doen. .. dus nooit meer tele2 en ik waarschuw iedereen ervoor!
Ik ben er denk ik al uit. Mits ik mijn telefoon redelijk kan afkopen... Simyo. 500mb en 100min/sms (bel sms maar zelden) voor 10,50 per maand. Mijn telefoon is nog prima..ff terug naar fabrieksinstellingen en klaar is kees.
Helemaal mee eens, heb ook sim-only kun je zelf bepalen hoeveel belminuten en mb. Ik heb een abbo van 11 euro (excl.btw uiteraard), dat is 200 bel minuten en 200 mb (heb hem op wifi staan en aangezien dat bijna overal is vind ik 1000mb onnodig.
Hier oom een Abbo bij Hollands nieuwe bevalt mij prima. Voor 22.50 per maand 275 bel en sms minuten. En 500 mb internet en de iPhone 4.