Ja dat kan, want je moet de dolce gusto zelf uitzetten. Die stopt niet automatisch. Tenminste, mijn oude model niet. Ik vind de grande caffe crema lekkerder dan de lungo. Dat is ook gewone koffie. Dat is de gele.
Ik heb de lungo eens aan mijn ouders gegeven en die houden van een pot zwarte koffie maar die vonden ze niet te zuipen. Ik pak als gewone koffie dus de caffe grande crema
Ik heb hem begin juli gehaf van mijn man. Ivm dat ik graag cappucino drink helaas nog maar 1 uit gedronken Ik lust geen koffie met zwangerschap. Ik ga wel als het straks wat kouder is de choco halen Hij drinkt graag de lungo en grane cafe crema verjaardagen en feestjes zet ik filterkoffie
Ik ben eigenlijk ook geen koffiedrinker, maar vind de Dolce Gusto wel lekker. Maar dan wel de smaakjes Latte Machiatto of de chocomel Bij een verjaardag leen ik de Senseo van mijn moeder, anders is het inderdaad erg duur!
Wij hebben ook dolce. Is hele lekkere koffie maar erg prijzig. Wij drinken er alleen van. Als visite komt dan normale filterkoffie.
Ik drink zelf altijd de Lungo. Man en mijn moeder drinken het liefste de café crema. Zoals ik al eerder zei vind ik de cortado/espresso macchiato onwijs lekker. Echt dat sterke van espresso met een hele romige nasmaak. Jammer dat er maar zo weinig uit een cupje komt Af en toe drinken we de cappuccino of nesquik. De chococino is ook zum smullen trouwens!
Wij hebben hem ook, maar juist vooral voor de visite die we dan iets lekkers willen voorzetten! Zelf drink ik niet vaak koffie thuis, alleen bij Starbucks e.d.
hmmm zodra er 2 cupjes voor 1 kopje nodig zijn dan pak ik de grote bekers Hier gaat de dolce ook vanzelf uit, ik kijk op het cupje hoeveel streepjes erop staan, dan zet ik het apparaat op hetzelfde aantal streepjes en dan druk ik op de knop
die hadden wij ook, maar manlief had er een cupje in laten zitten en toen zat het naaldje vast. Wat heel makkelijk op te lossen is door hem een keer te laten lopen (zodat alles weer vochtig wordt) en het dus weer werkt. Helaas is mijn man van de meer, laten we het de hardere aanpak noemen, en daar kon die dus niet tegen