Ik denk dat wij dezelfde man hebben Hij zou ons apparaat ook wel even maken.. Nu doet ie echt helemaal niks meer..
Hmm.. de Chai Tea is heerlijk!!! Wel verslavend en slecht voor de lijn en portemonnee! haha Ik vind de koffie ook echt 10x lekkerder dan senseo of normale koffie. In Duitsland zijn de cups trouwens wel goedkoper, dus voor diegene die dicht bij de grens wonen.
Ik heb ook weleens gekeken bij een paar winkels in Duitsland, maar daar scheelde het niets of hooguit 20 cent ofzo. Hoeveel scheelt het bij jullie?
nou hier de marakesch thee geprobeerd maar wat een teleurstelling zeg. Laat ik nou denken dat het "echte" thee is maar het blijkt gewoon oplosthee in het cupje te zitten. Maar wat ik nog veel jammerde vind is dat het ontzettend gezoet is, daardoor proef je bijna geen mint en zit je eigenlijk gewoon suikerwater te drinken. Heel heel jammer, snap ook niet zo waarom ze het moeten zoeten. Voor diegene die van zoet houden is het veel makkelijker om een suikerklontje toe te voegen dan voor mij om de suiker eruit te halen.