Hallo, Zoals velen waarschijnlijk lijkt het me echt super om eens met dolfijnen een keer te mogen zwemmen. Alleen denk ik niet dat dit ooit gaat gebeuren. Nu zag ik ook dat je in het dolfinarium een programma hebt "in het water met dolfijnen" Dan mag je niet met ze zwemmen maar wel bij ze in het water en ze van dichtbij meemaken. Het is best prijzig maar zou het er wel een keer voor over hebben. Heeft iemand dit al eens gedaan? En hoe ervaren?
Ik heb het cadeau gekregen voor mijn verjaardag heb het in Juni gedaan. Ik vond het erg leuk om mee te maken. Degene die het begeleide die zei ook dat je nu meer contact hebt met dolfijnen dan als je met ze zwemt. Ik mocht met 1 op de foto en hem een trucje laten doen. We mochten hem aaien. Onder water luisteren naar hun "gepraat" Ik vond het ook aardig prijzig dus weet ook niet of ik het had gedaan als ik het niet cadeau had gekregen, maar dan zitten wij financieel ook niet heel ruim.
Ik heb het nu een paar keer gezien , wat je krijgt voor je 150 euro. Maar ik zwem liever in mooi helder water met dolfijnen in het buitenland. Dan zo een dagje in dolfinarium, troebel water, koud, je gaat met groepjes naar de dolfijnen enz.