dagje weg met dochter 15 mnd wat is leuk ?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by wensdroom, Aug 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    3,487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    we willen binnenkort zo af en toe eens een dagje wat leuks gaan doen, omdat we nog niet echt vakantie hebben gehad. het weer is niet al te best dus waarschijnlijk iets binnen of een combinatie van binnen en buiten. wat is leuk om te gaan doen met dochter van bijna 15 mnd. kruipt, loopt langs dingen op en klimt maar kan nog net niet zelf lopen. dierentuin of zwembad bedoel ik niet graag tips voor andere dingen.

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    3,487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
  3. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,271
    50
    48
    Dierentuin was toen (en is nog steeds) wel favoriet.

Binnenspeeltuin doet het hier ook erg goed. Ben je wel niet de hele dag mee zoet, maar een paar uurtjes toch wel.

Ik weet niet hoe ver je wilt rijden, maar het strand is ook wel erg leuk. Handdoek mee, zandspeeltjes en lekker gaan zitten.

Bij lekker weer, stuk gaan fietsen en picknicken. Langs het water en dan bootjes kijken.

4. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    een indoor speeltuin a la ballorig oid? daar zijn meestal wel apart gedeeltes voor dreumessen (ballenbak en veilig zacht materiaal). de omgeving vind ik altijd maar benauwend en schreeuwerig, maar mijn dochter heeft het altijd reuze naar haar zin en dan mama dus ook :)
    verder: op muziekcursus gaan, kijken wat voor andere activiteiten er in de buurt zijn. een ochtendje bibliotheek, strand of speeltuin in de buurt zijn hier ook een succes!

veel plezier!

Share This Page