En nu...is het klaar!

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 15 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Elke dag... Ja elke dag, spreek ik met mezelf af, nu stop ik met nagels bijten. Om vervolgens net zo hard weer door te gaan. Ik had (vond ik zelf) zulke mooie lange nagels. Maar het is weer bagger hoor :(

Maar nu is het klaar...IK STOP! Wie komt mij op de vingers tetsen als ik weer bijt?

Nog meer nagel bijters die willen stoppen? Join me!

DA

Bekijk bijlage 378107
    Dit zijn mijn nagels als ik niet bijt.... en nu zit er niet eens meer een randje :x

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.135
    1.831
    113
    haha bijt al mijn hele leven :$
    maar heb er maar nagellak op geknald en ze zijn groeien.
    alleen 1 nadeel nagel riem is sucks (tips zijn welkom).
    Voelen hard en niet mooi en weet ik het dus bijt dat dan weer

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    @ Dino smeer je handen/nagels goed in en gebruik nagelriemolie,kruidvat heeft ook nagelriemcreme,superspul smeer een dikke klodder voor het slapen :)

Bedenk gewoon telkens,of hang het ergens goed zichbaar op. Afgebeten nagels en nagelriemen zien er vies en onverzorgd uit. Ik heb ook gebeten ,nu al jaren niet meer maar door ze goed te verzorgen en te lakken heb ik hele mooie nagels :)

4. rums

rums Niet meer actief

Lastig!
    Ik heb ook nagel gebeten. Maar heb de knop jaren geleden omgezet omdat ik het er super ransig uit vond zien. Het was even 'doorbijten' maar tot op heden nooit meer gedaan. Ik houdt mijn nagels wel kort want anders neig ik wel weer naar bijten.

5. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Mooie nagels hoor, nu volhouden he! :) Ik was vroeger een erge nagelbijter tot bloedens aan toe maar was het een keer zat en sinds dien nooit meer gedaan. :)

Succes!! :D

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Toevallig ben ik sinds een aantal weken gestopt en heb het volgehouden. Het is me nooit eerder gelukt. Ik kan me ook niet herinneren wanneer ik niet nagels beet haha, het was dus erg lang geleden dat ik het eens niet deed ;)

Ik weet ook niet waarom het me nu opeens wel lukte..

7. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Wat een onzin. .. ik bijt ook op mn nagels maar dat betekent niet dat ze er vies of onverzorgd uitzien...

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hier ook een nagelbijter al zolang ik me kan herinneren..
    Doe het ook veel ombewust.

Heb ze extreem kort, steekt boven de nagels nog bijna een halve cm vinger uit :(

Ik heb al zoveel stoppogingen gedaan maar helaas...
    Zelfs gelnagels beet ik eraf :)

9. tuc

tuc Niet meer actief

Suc6...ik ben zelf ook weer een poging aan het wagen. Het probleem bij mij is dat door ze steeds te bijten, hetgene dat aangroeit niet sterk is en er zo weer af is.

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    *Houdt hand dreigend in de lucht* Denk erom he?! :x:p

11. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Mijn nagels scheuren heel snel :(... Als ik zulke nagels had als jij, zou ik in mijn handjes knijpen en ze mooi laten groeien.
    Zo, al een schuldgevoel? ;) :D

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja als ik weer een beetje een randje heb, dan ga ik nagelverharder van herom erop doen, dit spul helpt super goed.

Ik had ook mijn hele leven nagels gebeten, tot mijn oom een keer tegen mij zei, oh je moet echt stoppen, het ziet er niet uit. Jaaaaaaaaaren geen nagels meer gebeten, maar nu... blegh.

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja :':)P

14. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Ik wil graag met je mee proberen te stoppen. Bijt ook al zolang ik me kan herinneren! Maar wat is het lastig!

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ambie gewoon mee doen. proberen kan geen kwaad toch?

16. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Hier nog 1, ik ga het ook proberen te doen ze zien er nu echt niet uit!

Alleen het volhouden is het grootste probleem bij mij, maar ik vind het wel tijd eens echt te stoppen...

17. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Wat bij mij geholpen heeft is het laten groeien tien dagen en dan de helft korter vijlen. Vervolgens doe je dit een maandje en iedere week/10 dagen vlij je weer een randje weg. Dat blijf je doen totdat je voelt dat het draagvlak dikker wordt. Ik heb veel verharder gebruikt en gelakt en dat hielp mij om het niet meer onbewust te doen. Na een jaartje was het bij mij voorbij en had ik harder nagels die minder scheurde. Nu 3 jaar later zijn ze nog niet heel erg dik maar kan ik zonder nagellak wel een dag bijvoorbeeld poetsen zonder dat er een afbreekt.

Succes het is een lange weg die je vaak moet overbruggen om het uit je systeem te halen.

18. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier hielp het om er biteX op te smeren. Echt ranzig.

19. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Waarom zo aanvallend? Zij vind het er ranzig uitzien. Ze zegt niet dat die van jouw er ranzig uitzien.....
    En eerlijk, ik vind het er bij de meeste mensen ook onverzorgd uitzien.

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja die bite x. Verschrikkelijk! Ooit een keer op gedaan. En echt alles wat ik at, smaakte naar dat spul. Ik hoefde maar iets aan te raken. Geen goed idee, aangezien ik ook eten voor mijn dochter maak, en haar pijnlijke tandvlees insmeer enzo haha

Deel Deze Pagina