Hoi dames, Wij gaan binnenkort een weekendje weg en het dolfinarium zit er bij in de buurt. Mijn man en ik zijn er nog nooit geweest dus het leek ons leuk om er heen, maar is dit ook leuk voor een dreumes van 15 maanden? Is het een dierentuin idee of meer een show idee dat je veel en kang moet zitten?
Heee Blemma Het dolfinarium is super leuk! Veel shows inderdaad.... dus voor mijn net lopende, alles willen ontdekkende dreumes: geen goed idee..... Maar als je denkt dat C wel stil kan blijven zitten en geboeid kan kijken, zeker doen, want het is zoooo leuk!!!
Ze kan zo'n 10 min stil zitten en ze vind visjes erg leuk, maar ik denk dat de voorstellingen iets langer duren of niet?
Ik zou gaan met mijn dreumes als ze een jaar of 3 is(wonen om de hoek). De grote shows(dolfijnen en zeeleeuwen) duren een half uur en bij de dolfijnenshow zit je een kwartier voor aanvang al te wachten. Ik zou niet gaan met mijn dreumes van bijna 2.
Wij zijn geweest toen onze dochter ruim 2 en half was. De shows duurde voor haar toen nog veel te lang. Waarschijnlijk gaan we dit jaar weer.