Ik ben niet echt een boeken lezer. Kijk liever de films. heb wel eens boeken gelezen maar die moeten me dan ook vanaf het begin interesseren of boeien…. en zijn geen dikke boeken. Ik hou van thema’s als romantisch met een sensueel tintje, romantisch, familiair, plaatsvindend rond de oorlog en daarna. Ik heb haar nam was sarah gelezen maar ook komt een vrouw bij de dokter. zat te denken aan de handmaids tale, maar heb de serie ook al gekeken. wie heeft tips
Denk eens aan de boeken van Lucinda Riley, niet perse de zeven zussen serie, maar ze heeft ook vele stand alones.
Als je niet echt een lezer bent zijn luisterboeken dan niet iets? Om te lezen/luisteren: Lucinda Riley ( oa de zeven zussen serie) Feist ( fantasy) Harry Potter?
Ik ben nu de boeken van Natasha Madison aan het lezen. Romantisch en sensueel. Mira Lyn Kelly ook leuk. Helena Hunting. Kristan Callihan. Elle Kennedy.
Daar waar de rivierkreeften zingen 'T Hooge nest En, speelt zich wel af stuk voor de oorlog (als je ten minste de 2e wereldoorlog bedoelt haha), De verborgen apotheek
Boeken van Kiera Class? De selectie serie? Dit is young adult - het leest makkelijker vind ik . En over de oorlog: De serie van Michael Grant - beginnend met: In de voorste linie - Over 3 vrouwen, die los van elkaar in het leger gaan ten tijden van de 2e wereld oorlog. Als vrouwen in een mannenwereld..
Ik heb een nieuwe favoriete schrijfster ontdekt in de vakantie en nu met haar vierde boek bezig! Colleen Hover heet ze. Het zijn romans met soms een sensueel tintje, maar met ook echt een verhaal. Ben nu bezig met het boek Nooit Meer en kan gewoon niet stoppen met lezen. Aanrader !
Ik heb onlangs De Creche gelezen, speelt zich af in WOII. Ik vond het een zeer indrukwekkend boek, met een heeeeeel klein vleugje sensualiteit.
Ik heb na lange tijd het lezen weer opgepakt en een boek van Santa Montefiore gekocht; een tijdloze liefde. Mooie roman wat zich ook deels afspeelt in de oorlog...
Bella André met de Sullivan serie zijn makkelijke weg lees boeken. Ze heeft ook een Seattle serie maar die ken ik nog niet.
De boeken van Liane Moriarty vind ik wel leuk, lezen vlot Ik lees ook graag Murakami, is meer in de surrealistische stijl, moet er soms wel even inkomen en sommige vind ik minde. De 1Q84 trilogie vond ik wel echt goed Verder ook de boeken van nicci french, misdaad/thriller stijl
De boeken van Carmen Korn zijn prachtig. Er is een triologie over 4 vrouwen in Duitsland die leefde van 1900-2000. Echt prachtig. En er is net een nieuw boek over de jaren 50 in Duitsland. Ik hoop dat er nog meer delen komen. Ik hou echt van familie geschiedenissen.
De 7e ontmoeting van Herbjorg Wasmo vond ik erg mooi. Van dezelfde schrijfster: een glas melk. Heb daar wel vreselijk om moeten huilen.
De Camino van Anya Niewierra Beschrijving van Goodreads: Het is precies een jaar geleden dat Lottes man onverwacht zelfmoord pleegde tijdens het wandelen van de Camino. Emil had als vluchteling uit Bosnië en Herzegovina een moeilijke jeugd, maar toch zou hij nooit zelfmoord plegen. Emil was een geweldige vader, was dol op zijn vrouw en gefocust op zijn werk. Lotte besluit exact dezelfde route te lopen, in de hoop erachter te komen wat hem tot deze beslissing dreef. Maar dan ontdekt ze dat Emil helemaal niet is wie hij altijd beweerde te zijn... een gruwelijk geheim uit het verleden dient zich aan.