ze willen hier een windmolen park bouwen natuurlijk veel tegenstanders maar veel van deze mensen hebben uiteraard groene stroom maar zijn tegen het plan om hier een windmolen park te bouwen ik heb zo iets ik wil groene stroom dan moet ik er ook maar wat voor over hebben om de groene energie te krijgen en heb dus geen probleem met de windmolens wat zou jij doen als er ineens een windmolen park in jou omgeving geplaatst word
Ik geloof dat ik in de buurt woon van jou Ik ben in principe niet tegen een windmolenpark, maar ik vind dat de burger niet de dupe moet worden. Dus liever een "geschikte" plek zoeken i.p.v. mijn achtertuin.
Er een houten bankje neer zetten om heerlijk van de omgeving te genieten. Je houdt veranderingen die bij de tijd horen toch niet tegen. Beter een windmolen dan een kernenergiecentrale
Hier is zelfs een officiele term voor: NIMBY. Not In My Back Yard. Mensen vinden van alles prima en goed en juichen het toe, totdat ze er zelf bij hun in de buurt mee te maken krijgen
Zo lang de windmolens niet letterlijk in mijn achtertuin zouden staan, zou ik er geen problemen mee hebben. En ik zou liever hebben dat het dan wat meer in de buurt van de bewoonde wereld in een weiland staat dan dat het weer ten koste gaat van een mooi natuurgebied....
Op vakantie in Duitsland zie je regelmatig windmolens en ik vind ze eerlijk gezegd helemaal niet lelijk of landschap ontsierend. Van mij mag er hier in de omgeving best een windmolenpark geplaatst worden.
Een windmolenpark brengt ook nadelen met zich mee: -geluidsoverlast -slagschaduw -vermindering waarde woning -verstoring van je bio-ritme Dus nogmaals ben ik voor een windmolenpark maar niet ten koste van de "gezondheid" van de burger.
windmolens, tja, hangt van de geluidsoverlast e.d. af die je ervan zou hebben. Hier is/was er sprake van dat er zo ongeveer in mijn achtertuin 380KV kabels zouden komen lopen, daar is een aardige protest tegen geweest en als het goed is gaat het plan nu niet door. Maar windmolens had ik een stuk minder moeite mee gehad.
Vergeet alleen niet dat als de wind ook maar een beetje verkeerd staat dat je ze van 2a3 km afstand nog kunt horen. En dan word het wel een tikkie iritand is mijn mening. Maar als ik er alleen maar tegen aan zou hoeven te kijken maak ik er geen probleem van eigenlijk
Wij wonen hier tussen de boerderijen, met allemaal een windmolen, en ik vind het helemaal niet storend. Ik hoor ze ook echt nooit. Dus nee, ik zou er geen probleem me hebben ( is alleen maar handig, kan ik meteen zien waar de wind vandaan komt )
planschade claimen en verder niets. heb ook groene stroom en ben er een voorstander van. maar erg goed voor het ecosysteem is het natuurlijk niet. dieren worden uit hun natuurlijke habitat verdreven en vogels worden gedood door die ondingen. maar over een paar jaar weet je niet beter dan dat ze er staan. lijkt me overigens wel irritant, het gezoem van die dingen!
zou er niet zoveel problemen mee hebben, idd liever een windmolen dan een kerncentrale, zoals al gezegd.. maarreh.. waarom verstoort een windmolen je bioritme? Of ben ik nu heel erg dom ?
Een windmolen verstoord je bioritme alleen als je in de slagschaduw woont. Het is verboden om windmolens zo dicht bij huizen te plaatsen dat je last hebt van de schaduw. Het enige waar je last van kunt hebben is het gezoem. Tja, de een heeft last van de snelweg, de ander van gezoem.
En dan lijkt mij dat het nog steeds enkel geldt als je gevoleig bent voor verschillen en licht en donker? Zo ontzettend veel licht zal het nou toch ook weer niet wegnemen? Of ben ik dan gek?