Is het een leuk park en de moeite? We moeten er zeker 3.5 uur voor rijden. Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Zou sowieso even een kortingsactie zoeken, want ik vind het erg veel geld voor wat je te zien krijgt. Maar ik zou eerder naar een dierentuin oid gaan. Zeker als je zo lang moet rijden.
Dank jullie wel! Ik wilde sowieso al wel een kijken voor een kortingsactie. We zijn in diverse dierentuinen al geweest, Blijdorp, Artis en Overloon. Dachten een keer wat anders met dolfijnen.. Maar wilde eerst weten of het wel de moeite is.
3,5u is wel erg lang rijden voor een dierentuin of pretpark vind ik Maar als je er nog nooit geweest bent, is het zeker de moeite waard! Al is het alleen maar voornde shows
Kijk even op vakantieveilingen staat dolfinarium wel bij Ik had 2 kaartjes voor 25 inclusief administratie kosten Het is niet super groot maar mijn kinderen vonden het geweldig
Ben er twee weken terug geweest. Had er eerlijk gezegd wel meer van verwacht. Maar ik gelukkig een leuke bod via vakantie veiling gewonnen
Ik ben er nooit geweest en zou er graag nog naartoe willen. Volgens mij is het wel een van de dingen die je wel gezien moet hebben? Vriend heeft kaartjes gekocht via vakantieveilingen (2 voor 30 euro incl administratiekosten), maar voor ons is het 1,5 uur reizen en gezien ik 38 weken zwanger ben denk ik niet dat het er nog van gaat komen nu. Als je wilt mag je trouwens de kaartjes voor een heel goed prijsje overkopen (beide voor 20 euro ofzo?). Vervaldatum is namelijk 30 oktober en het zou zonde zijn als ze ongebruikt hier liggen te verstoffen. Als je besluit om te gaan uiteraard!
Bedoel je 3,5 heen en terug, of in totaal dus 7 uur rijden? Het is een leuk en mooi park, maar 3,5 rijden heen rijden (en weer terug) zou ik het niet waard vinden. Maar als je het binnen een uurtje of 2 redt is het best leuk. Heel groot is het niet overigens.
Onze kinderen vonden het wel enorm leuk! Maar 3,5 uur rijden.. Pfoe, ik weet niet of ik dat er voor over zou hebben.
Uh 3,5 rijden? Dat is van Groningen naar Maastricht..... Maar wij zijn er geweest met mooi weer. En hebben ons vermaakt van 10-17 uur. Leuke speeltuinen en veel shows. Maar met slecht weer ben je denk ik heel snel uitgekeken.
Ik vond Dolfinarium echt superleuk (al schijn je dat tegenwoordig niet meer te mogen zeggen ), maar 3,5 uur rijden zou ik er niet voor over hebben.. Als je zó lang moet rijden, is Bellewaerde in België dan geen optie? Ook dolfijnen (en nog meer dieren), maar ook een attractiepark.. Ik ben er nog nooit geweest, maar dat park staat al een aardig tijdje om m'n lijstje. Lijkt me echt heel tof!
Dolfinarium heeft nu z'n kortingsactie dat je voor 16,50 er naartoe kan, maar zal vast mega druk zijn. Ik vind het niet zo een heel boeiend park. Als je dan toch al ver wil rijden, thierenpark thulle in Duitsland is net over de grens en een echte aanrader voor elke leeftijd! Pretpark en dierentuin in een. Einzeltickets - Tier- und Freizeitpark Thüle
Ik zat ook al te kijken, als je in Nederland woont kan het nooit 3,5 uur zijn naar het Dolfinarium. Zat haar berichten terug te kijken en ze woont in Zeeland . Ik zou het er wel voor over hebben, in totaal 3,5 uur. Het park is niet heel groot maar we hebben ons er goed een hele dag vermaakt. Daarna pannenkoeken gegeten bij het pannenkoekenrestaurant Papa beer, maar volgens mij zijn die inmiddels gesloten. TS, je zou ook naar het Boudewijn Seapark kunnen gaan, in België, is net wat dichterbij. Maar ben daar nog nooit geweest.
Als ts geen interesse heeft, zou ik ze wel over willen nemen voor 20,- Woon op een kwartiertje fietsen, dus dat is altijd de moeite Stuur je wel even een pb. Zou er persoonlijk geen 3,5 uur voor rijden, zo leuk is het nou ook weer niet. Zou ik eerder gaan als je een keer in de buurt op vakantie bent..
Las vandaag een artikel dat het niet zo goed gaat met dolfinarium en dat ze steeds minder bezoekers krijgen. Om die reden Willen ze investeren in een water park. Het zou het grootste waterpark van Nederland moeten worden.. Wat denken jullie goede Investering?
wij zijn vorig jaar geweest en vonden het erg tegenvallen... je krijgt een munt voor de show en je kunt alleen na die show, niet die van een paar uur later bijv. het was wel een mooie show maar ook het enige waar we een langere tijd verbleven. overige dieren waren snel bekeken en dochterlief van toen 5 vond de speeltuinen leuker... wij hebben toen volle mep betaald en vonden het achteraf echt zonde geld... ik zou niet meer heen willen... zelfs niet met korting... maar een eerste.x met korting via vakantieveiling of actievandedag is wellicht de moeite waard.... maar k zie dat je 3.5uur moet rijden... dezelfde tijd hebben wij daar niet eens doorgebracht