goudstaven...maar het wil niet zo vlotten.. 8) nee misschien heel saai,maar ik verzamel helemaal niks...
ik ben toch eigelijk ook saai ik verzamel helemaal niets. mijn vent daarin tegen heeft 2 verzamelingen 1miniatuur vrachtwagens (a minimaal 100per stuk) 2alles van de brandweer 3 x raden wat hij is
daar heb ik al heel veel van verzameld!,maar wil er graag van af, en ik hoef er niks voor te hebben,dus zeg het maar 8)
ik verzamelde ooit postzegels ....... mijn man verzamelt miniatuurtractors .....( en die zijn stinkend duur ) nu verzamel ik alleen nog was en rommel maar goed een postzegelverzameling kun je zo weer oppakken
Ik spaarde vroeger ook postzegels. Heb ook een tijdje magazines gespaard maar heb die in een een opruimbui bij het oud papier gezet. Daar heb ik nog af en toe spijt van als ik iets creatiefs wil maken. En ik spaar ook stofjes, knopen, kaartjes flyers en alles met een leuk printje. Maar dit probeer ik te beperken tot 1 doos.
ik verzamelde oooit alles van winnie de poeh en het was zo erg dat ik nu een tattoo heb van het schattige beertje inc. knorretje op me enkel . hij is wel mooi hoor en er wordt nu binnenkort de naam van alicia bijgezet en een vlindertje. gelukkig heb ik alles af kunnen staan aan me jongere zusje want die is vrolijk door gegaan met de verzameling . me vriend verzameld Xbox 360 spellen alleen dat heeft ie zelf niet door. elk spel wat uitkomt moet hij hebben en dat is zeker geen goedkoop geintje. de helft van de spellen zijn nooit gespeelt. .
ik verzamel badeendjes geboortekaartjes doopsuiker geboortegedichtjes (verzameling is te zien op www.everyoneweb.be/geboortegedichtjes) miniatuurtjes van Nivea en de gadgets ervan verder heb ik ook nog miniatuuetjes van parfum verzameld