Hallo allemaal, Ook ik ben zwanger (zit nu in mijn 7e week) en we zijn dolgelukkig na 16 maanden 'oefenen'! Toch, kreeg ik zaterdagavond even de schrik van mijn leven. We stonden op t punt om naar mijn ouders te gaan om het blijde nieuws te vertellen toen ik nog even naar de wc moest. Na het plassen had ik met het afvegen bruine afscheiding... Hier schrok ik toch wel eventjes van. Toch naar mijn ouders gegaan en het blijde nieuws verteld waarna ik haar ook meteen om advies gevraagd heb ivm de afscheiding. Ze zei dat ik het even in de gaten moest houden en anders de huisarts moest bellen. Ik heb het sindsdien in de gaten gehouden en nergens last meer van gehad. Toch twijfel ik nog of ik niet morgen even de huisarts moet bellen. 10 november hebben we de eerste echo... Kan echt niet wachten...! Hoop dat alles goed is en dat we daarna echt kunnen gaan 'genieten' zonder dat onzekere gevoel dat het nog mis kan gaan... Liefs, Linda
He meid zul je net zien, verheug je je op het moment et blijde nieuws te vertellen en dan heb je dit! Ik hoop voor je dat et goed gaat en gefeliciteerd natuurlijk ! Mona
Van harte gefeliciteerd! Welkom bij de Juni mama's en ik hoop voor je dat het heeeel snel 10 november is
Gefeliciteerd. En als je je erg onzeker voelt gewoon de arts bellen. Je kan dan al misschien eerder komen.
Hey Linda1978, Hartelijk gefeliciteerd! Natuurlijk best ff schrikken. Maar daar zijn huisartsen voor joh, om je dan te helpen bij waar jij je onzeker over voeld. Het is toch belangrijk dat je kunt genieten, dus als 't maar half niet lekker voelt, gewoon ff bellen, toch?
Te gek! Eindelijk je wachten beloond! Geniet ervan. Hoop dat de tijd tot aan je echo snel voorbij gaat.
gefeliciteerd! lang wachten wordt beloond. enne inderdaad gewoon een huisarts of VK bellen hoor als je je onzeker voelt... Karin