Hallo! Ik heb nu 2 dagen last van wat pijntjes in mijn buik, vooral als ik er druk op zet, als ik het aanspan, als ik moet plassen bijvoorbeeld. Is dat iets typisch voor bandenpijn? Ook krijg ik mijn benen niet meer omhoog als ik op mijn rug lig: schiet dan echt een pijnscheut door mijn stuit en benen... klinkt dit iemand bekend? groetjes
Ik heb geen bandenpijn bij het plassen, alleen als ik snel opsta of een gekke beweging maak. Pijn bij het plassen en pijn bij de benen omhoog doen, kan dat geen bekken instabiliteit zijn?
Met bekken instabiliteit kan je geen trappen lopen en je benen niet wijd doen als je staat, toch? Dat kan ik allemaal wel. Volgens mij is het dat dus niet. Ik heb wel die steken als ik me omdraai in bed maar dan heb ik eigenlijk ook last van mijn stuit, rug en benen, haha! Ik ben echt een oude oma nu als ik op moet staan ofzo, kreunend en al...
ha ik had al heel vroeg last van bandenpijn en zelfs bij niezen deed het zeer en kan idd banden¨pijn zijn maar als je het neit vertrouwt gewoon ff bellen en met bi kun je moeilijk trap lopen t gaat nog wel bij mij maar moeilijk en lang lopen enz maar dat verschil voel je wel. ik had dat ook als ik er op drukte od ooit ff lang had gelopen of rare beweging dus anders bellen daar zijn ze voor succes.