@ rowan: Ja dat is ongeveer de grootte die ik ook wil, maar vind een orchidee, vlinder of hart erbij gewoon erg mooi
Ik zou alleen zeggen: in geval van twijfel, niet doen. Niet vanwege de pijn (die gaat wel weer over) maar omdat het voor altijd op je lichaam staat. Krijg inmiddels het idee dat bijna alle 20'ers van nu er een hebben. Ben zó benieuwd hoe dat er over 50 jaar uitziet bij het bejaardenzwemmen, al die rimpelige lijven met tattoo's erop
Nou dat kun je doen ja! Dat is wel mooi inderaad.. Ik wil er ook nog wel iets bij...Nu helemaal... Hij is er niet mooier op geworden na mn zwangerschap..Dus binnekort even kijken wat er nog aan te redden valt & dan maar iets erbij laten zetten zodat ik dat een beetje kan verdoezelen! haha
@ Bri: dat het permanent is, dat is niet mijn twijfel, dat houdt me dus totaal niet tegen... @ rowan jammer dat ie minder mooi is geworden na je zwangerschap, maar komt door de plek waar ie zit. Ze kunnen er vast wel iets moois van maken
Over die pijn zou ik me dan niet zo druk maken. Ik heb weliswaar geen tattoo's (mij houdt het wel tegen, dat het voor altijd is), maar wat is nou pijn? Dat gaat weer over. Blijven doorademen en dan komt er vanzelf weer een einde aan.
Ik heb er eentje over heel mijn rug, deed geen pijn, het brandde alleen een beetje vond ik. Pas op, want tatoeages zijn zeer verslavend!
Mooi hoor! Ik zou het ook gewoon doen als alleen de pijn je tegen aan het houden is. Pijn gaat wel weer over!!! Mijn man en ik zouden beide, als we eenmaal kinderen hebben, graag een tattoo laten zetten die ons aan de kinderen doet denken. We hebben beide andere ideeën over hoe en wat, maar ik zou de tattoo graag op mijn voet/enkel laten zetten aangezien het voor mijn werk eigenlijk niet mag en het daar het minst zal opvallen.
Ik was begin deze maand op een 90's party op de Goffert Nijmegen, en het was duidelijk.. bijna alle mensen die in de 90's hun jeugd vierden hebben wel zo'n beetje een of meerdere tattoo's. Ik vond het opvallen. Mijn eerste was ook op schouderblad,een klein eendje, ik was toen 18, een jaar later de tweede een S vorm op buitenkant enkel. En toen werd dochter 1 geboren, haar naam op binnenkant andere enkel.. En toen werd dochter 2 geboren, haar naam op binnenkant van de andere enkel... Ik vind het tattoëren echt niet zo heel prettig, maar pijn kan ik het ook niet noemen, het is gewoon irritant! Ik wil weer nieuwe erbij, op laatste plekje enkel.. of schouderblad uitwerken.... geld weerhoudt me, maar ooit (dus wat al werd gezegd.. het is verslavend) ik ken trouwens wel iemand waarbij het eerste streepje al zoveel pijn deed dat ze zijn gestopt. Streepje zie je alleen als je het weet. En dat is tegen mij ook verteld er werd eerst een klein beginnetje gemaakt waar ik nog zou kunnen stoppen.
Ja ik denk dat ik dat ook vraag, gewoon eerst een heeeeel klein stukje.... dat ik een beetje het gevoel weet.
De gehele tattoo (de onderste had ik als eerste (de tribal) en de rest is er een jaar geleden bijgezet). Overigens nu na een jaar zie je geen kleurverschillen tussen het zwart. Het lijkt nu echt op 1 geheel.
Als je de tattoo echt graag wil, en alleen met de pijn zit zou ik het gewoon doen, maar het is idd wel verslavend. Ik heb er zelf 3, op m`n buik, binnenkant enkel en tussen m`n schouderbladen. De enkel deed wel pijn, maar heeft me niet weerhouden om er nog 1 te nemen. Deze is van mijn rug Bekijk bijlage 186270