alleen naar de sauna?

Discussie in 'De lounge' gestart door meme29, 9 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen!

Ik zit eraan te denken om alleen naar de sauna te gaan, ik heb behoefte aan ontspanning en echt tijd voor mezelf. Puur en alleen voor mij. Normaal ga ik met mijn moeder of met een vriendin, maar met mijn moeder erbij kan ik niet echt ontspannen/nadenken (enorme kletskous) en die vriendin is zwanger dus die wil nu niet en zie t ook niet zo zitten. Nu ben ik echt een held op sokken, dus ik weet niet of ik het durf. Ik kwam alleen een oud topic tegen, maar ik ben erg nieuwsgierig of er meer vrouwen wel eens alleen gaan en vooral hoe was de eerste keer alleen?

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ja hoor :) Twee keer al gedaan. Omdat ik gewoon een vrijdagavond de tijd en zin had maar niet iemand in de buurt om mee te gaan. Voor een avond (van 17 tot 22/23) vind ik dat prima, behandeling, opgieting, rondje sauna, tijdschriftje lezen erg relaxed!

Maar een hele dag vind ik niet zo gezellig om alleen te gaan. Dan mis ik toch het kletsen met een vriendin. Maar paar uurtjes zeker aan te raden.

Overigens vond ik er niet zoveel van haha. Ik ben gewoon gegaan en ik vond het niet eng ofzo. Er zijn zat mensen alleen in de sauna...

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.162
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Lijkt me heerlijk. Vriendinnetje van mij doet dat elke paar maanden. Zou het zelf ook best doen. Iets te lezen en ik vermaak me wel.

4. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de snelle reactie! :)
    Ik zou dan ook alleen een ochtendje doen, met een massage of zo. Raar he, ik vind het niet vreemd om iemand alleen te zien in de sauna maar zelf te gaan.....

5. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Ja paar keer gedaan, de hele dag!
    Heerlijk hoor! Gewoon doen.

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja lekker, heb ik ook wel gedaan.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ja heerlijk dat is echte ontspanning. fijn boek mee en tussen de sauna gangen door heerlijk warm in je badjas en een verse jus in een stoel opgekruld zitten lezen... hmmm. Niemand die klets, jij alleen met je gedachten of boek en geen constante herrie en/of snelheid/haast om je heen.

8. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx dames, ik krijg er gewoon zin in. Maar nooit "lastig gevallen"?

9. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Nee hoor, in een goede sauna word je echt niet lastig gevallen.

10. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ook wel eens gedaan, heerlijk!!

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ben het binnenkort ook van plan te gaan doen heerlijk

12. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Ja! Doe ik regelmatig. Boekje mee, hapje eten. Ik kan zo de hele dag zoek brengen.
    Ik doe geen moeite om in contact te komen met anderen. Vind het heerlijk om even alleen met mezelf bezig te zijn.

Samen met iemand is ook gezellig maar dan is het meer een sociale activiteit.

13. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ik ben overtuigd, de datum heb ik al gepland
    (ik zit nu op cd 23 en ik wil even afwachten of het dit keer raak is, zo niet dan verwen ik mezelf met een saunabezoekje) :)

Bedankt voor de reacties!

14. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ja heerlijk! Dan hoef je met niemand rekening te houden :)

15. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    dat ik daar nou nog nooit aan gedacht heb!
    ik wil al tijden weer es naar de sauna, maar niemand wil mee.
    was nooit in me opgekomen om alleen te gaan, geniaal plan!

16. susy26

susy26 Niet meer actief

is toch lekker, even tijd voor jezelf, geen gemouw haha..

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Tot voor kort had ik volmondig ja gezegd, gewoon lekker alleen gaan!

Laatste keer ben ik echter gewoon gestalkt in de sauna en dat terwijl ik zwanger ben en mijn man mee was! :$
    Man zat toen net in een opgietritueel en ik was lekker even in het bubbelbad gaan zitten. Kwam er een man bij zitten en we zaten gewoon gezellig te kletsen, onschuldig naar mijn idee. Ook toen hij op een gegeven moment zei dat ik er mooi en stralend zwanger uit zag zocht ik er niks achter. Hij wist ondertussen dat mijn man er ook was, dat ik al een kind had en hij had zelf ook een vrouw en kinderen zei hij.
    Mijn man kwam er op een gegeven moment bij en gewoon nog gezellig door gekletst.
    Vervolgens liep hij ons in iedere sauna achterna en toen mijn man nog even in het koude dompelbad ging en ik al in het warme bad lag kwam hij weer naar mij toe en zei dat ik mooie ogen had. Zocht er nog steeds niks achter en toen ging hij een stapje verder en zei dat ze er erg opwindend uitzagen en niet veel later ook nog dat hij me helemaal opwindend vond :$ en toen kwam mijn man gelukkig terug!!!
    Het verhaal verteld en hij wilde er gelijk op af gaan, maar ik had geen zin in gedoe en heb het gesust.
    De man bleef maar achter ons aan hobbelen en raakte me op een gegeven moment in het bubbelbad per ongeluk weer aan. Hierop zijn mijn man en ik eruit gestapt, lekker wat gaan eten en toen haakte hij pas af....

18. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wat vervelend! Maar je kunt het ook melden bij het personeel toch, in een sauna moet je je heel correct gedragen anders word je er gewoon uitgezet.

19. mamak82

mamak82 Actief lid

6 nov 2011
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja zeker gaan!!! het is heerlijk boekje mee en genieten van de rust!

@engeltje23 erg vervelend en deze types kun je helaas altijd tegen komen. Kort en duidelijk zijn dat je er niet van gediend bent en laten weten dat je het anders bij het personeel meld dan is het zo afgelopen! Meeste sauna's hebben zeer duidelijke regels die ze ook naleven mits ze er dus van af weten!

Deel Deze Pagina