vanmorgen kaarten besteld voor reunie concert van de dolly dots in ahoy 26 mei 2007! jeugdsentiment! wie gaat er ook heen? liefs bianca
Ik ben ook zo'n "ouwe doos" die af en toe nog terug naar guldens rekent en dan vind ik het flink duur! :-k
ik heb arenakaarten genomen...39,50 excl reserveringskosten. Ben zo vreselijk fan geweest vroeger dus heb het er wel voor over hoor, avondje lol met de vriendinnen samen!
leuk! kom maar op met die oude taarten... een avondje terug in de tijd is helemaal mijn ding! Ik lees net dat er een 2de concert komt!
Ik heb de Dolly Dots gisterenavond gezien bij de Vrienden van Amstel live, de tent stond op z'n kop! Het was echt heel leuk om te zien, die dansjes van vroeger deden ze weer. Maar ik koop geen kaartje voor hun concert, een hele avond vind ik te veel van het goede . Groetjes, Anakin.
hahaha nee! Ik ga met een aantal vriendinnen van de lagere school. Wij deden ze vroeger altijd na in de klas (ik was Anita! )
Ooohhhwwww....zou wel willen, ken alle liedjes nog uit mijn hoofd, maar ja, stel nou dat ik er weeen van krijg....
Ik Patty!, hoewel ik nu een iets minder hoge haargrens heb Haha, wie nog meer, vormen we gewoon een eigen Dots-groepje, we kunnen die X6 van Xfactor dan makkelijk verslaan!
zou ook wel willen maar ja het is 2 weken na de uitgerekende datum dus dat doen we maar niet. Ik deed volgens mij altijd anita na, maar weet het niet zo goed meer. ik weet wel dat ik het super vond dat anita in 1985 zwanger was. Dat stond toen zover van mijn leventje af, ik was toen 11/12.