sjeel heb ik volgens mij altijd nagedaan.... nog maar een paar dots hihi ! en ja zwangere dames onder ons, dots is leuk...maaaarrrrrr een kleintje straks in je armen is toch veeeeel mooier!
Was er vroeger ook fan van, maar idd nu niet meer, vind het wel grappig dat ze nog een concert geven. Ze zijn allemaal herkenbaar, al heeft Ria volgens mij een beetje een facelift of botex ondergaan........ Beetje jammer.
Ik zag ze zondag bij Amstel live in Ahoy, nou ze mogen wel weer even op zangles hoor! klonk niet echt toppie. (was eerlijk gezegt blij dat ik geen kaartjes heb gekocht)
Ja, heb een klein stukje gezien, mijn droom viel een beetje in duigen. Vooral dat die Ria zei dat ze na Amstel op zangles ging..........en in diezelfde zin dat ze theater doet met jaren 80 liedjes! Nou mooi dat ik mijn geld terug zou vragen als je zo klinkt! Die Patty kon nog wel goed zingen vond ik, en tja, Angela zingt nog altijd prettig, maar de rest.......
Ik vind het nog steeds super dat ik erheen ga, heerlijk meebléren met die bekende liedjes en de grootste lol met mijn vriendinnen! \/ \/ \/ \/ \/ . Haar in een schuine staart met een sjaaltje erin!
Ik zag ze op tv bij vrienden van amstel en ik vond het geweldig! kreeg gewoon zin om erheen te gaan! en maar meezingen hahahahhaa
zullen er vast wel meer zijn die het niet met me eens zijn, anders was niet al het eerste consert uitverkocht.. hihi voor degene die gaan, veel plezier