Telefoonverslaving partner

Discussion in 'De lounge' started by bijoudekoe, Aug 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bijoudekoe

bijoudekoe Nieuw lid

Mar 25, 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames :),

Ik ben nieuw hier en wil me gelijk even voorstellen. Mijn naam is Johanna en ik ben 23 jaar. Mijn partner is verslaafd aan zijn telefoon en kan soms echt de hele dag niet zonder dat ding. Hoofdzakelijk leest hij forums en appt hij via whatsapp met een paar vriendengroepen die hij online heeft leren kennen. Ik zoek daar verder niets achter want ik weet dat hij te vertrouwen is maar toch zit het me dwars dat alle aandacht maar steeds naar die telefoon gaat en ik en mijn dochter weinig aandacht krijgen.
    Hebben jullie tips om dit aan te pakken? Wat is jullie ervaring hiermee?

Groetjes,
    Johanna

2. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Heb je het er al over gehad met hem?

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Herkenbaar! Mijn man is mobiele app developer, dus zowel op zijn werk als thuis is hij veel aan het werk op macbook en telefoon, maar ook lekker aan het browsen. Soms klaag ik erover, of pak mijn trouwring en leg die ineens op zijn telefoon en roep dramatisch 'with this ring, I the wed!' :D Wat wel leuk is dat onze oudste zoon dol is op pokemon go en dan gaat hij samen met de jongens op pad en heb ik even rust :cool: maar we hebben afgesproken dat de avonden voor ons samen zijn. Lekker samen filmpje kijken en de telefoons moeten dan weg. Ik kan er zelf namelijk ook wat van :) oh en afleiden is altijd een goeie. Gewoon in een sexy outfit voor hem gaan staan, moet jij eens zien hoe gauw die telefoon in de hoek ligt :D en dan wel aangeven dat hij alleen mag als hij de komende uren aandacht besteedt aan jou en jou alleen. Zo hou je het leuk voor allebei en hoef je geen ruzie te maken om die stomme telefoon.

4. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Hier ook z'n man.. daarnaast nog een computer verslaving ook..
    Ik schrijf meestal een brief voor hem of ga serieus met hem aan tafel zitten en zeg dat ik het niet leuk meer vind als het weer eens teveel wordt.
    Maak hem er gewoon vaak op attent.

Share This Page