ooo ik was vandaag weer zo dom Wij doen altijd boodschappen bij de AH met de handscanner. Ik wilde nog mijn zegels halen dus mijn vriend ging alvast met dochter naar de kaasboer. Ik had mijn zegels en loop vervolgens weg en laat gewoon mijn kar staan met boodschappen a 90 euro :O Hoe dom kun je wezen Komen we thuis laat ik de sleutels aan de buitenkant zitten van de deur.
Uhm wat nu twee keer is gebeurd, Na het boodschappen binnen komen met tassen vol En de kinderen en dan de deur dicht knallen en vergeten dat je sleutel nog in het slot zit... Gelukkig is er beiden keren iemand geweest die even aanbelde.... Oeps..haha
Donderdag: sleutels in de voordeur laten zitten terwijl ik boodschappen ging doen. Vrijdag: sleutel n de fiets laten zitten terwijl ik boodschappen deed. Vandaag: zoeken naar de manier om met mn nieuwe telefoon te filmen, om net na het magische moment dat ik op wou nemen (kleine meid stond bij de trap voor het eerst) er achter te komen dat het dus direct naast het knopje voor de foto zit...
Stapeltje shirtjes voor mijn dochter gekocht in de uitverkoop. Vanochtend een gepakt en voor het eerst aangedaan. Zegt mijn man: leuk shirtje, maar heb je naar de tekst gekeken voordat je het kocht? En.... ik had dus blijkbaar niet goed genoeg gekeken. Er staat: I'm the cuttest. Ik denk dat ik maar een textiel stift pak en er onder schrijf: En mijn moeder is nooit naar school geweest.
Client helpen op bed met tillift .. De sleutels mee nemen om deur op slot te doen en in de brievenbus te toen .. En toen gooide ik mijn auto sleutels mee .. Client kan niet uit bed en ik moest nog naar de volgende client .. Daar stond ik dan in het donker zonder auto sleutels z😓😤