Hallo dames, Ik heb iets stoms gedaan gister.ben wat wezen eten met een vriendin. Heb 4glaasjes rode wijn op voel me er erg schuldig over. Ben nu ook bang dat er misschien iets aan de hand kan zijn.. Jaaaaa ik weet het me eigen schuld:x groetjes
als je het zo goed weet, waarom doe je het dan? sorry voor mijn ietwat botte reactie maar, ik zou het niet kunnen..
dat is wel wat bot inderdaad... ik zou me niet teveel zorgen maken.. als je drinkt, kun je beter rode wijn drinken.. 1 rode wijn per dag is geen ramp, dus 1 keer 4 glaasjes wil niet zeggen dat het meteen verkeerd gaat.. mocht je je zorgen maken kun je misschien wat eerder bij de VK terecht? of haar zoieso bellen...
Dat doe je toch niet als je weet dat je zwanger bent .... ?! Komop nou , je hebt zelf de keuze gemaakt om 4 GLAZEN te drinken ! Kwam er nou echt niet bij je op : Goh dit zou toch wel eens heel slecht kunnen zijn ? Als je nou net pas positief getest heb en je hebt daarvoor gedronken dan wist je het niet maar dit is in mijn ogen echt onvergeeflijk ! Weet je wel wat je je kind aandoet ? Als je weet dat het DOM is waarom DOE je het dan !!!! Ik hoop dat je je heel schuldig voelt !!!
Tja, waarschijnlijk post je hier om gerustgesteld te worden...ik denk ook dat je, je geen zorgen hoeft te maken hoor. Dom zou ik het vinden als je de consequenties niet zou weten en ik neem aan dat je die wel weet???? Ik vind het eerder behoorlijk ego. Gelukkig ben je al over de 12 weken heen, maar je kan er wel op rekenen dat je kindje mee heeft gedronken....en flink ook.
Jaa nou en? Het is toch haar eigen stomme fout? dan ben ik maar bot.. ze maakt zelf die keuze om 4 glazen te gaan drinken.. en zelfs 1 rode wijn per dag is al teveel.. alcohol is slecht voor je ongeboren kindje, als je weet dat je zwanger bent, weet je ook dat je de alcohol voor een tijdje op moet geven.. en zeker 4 !! denk je dan niet: goh, dit is al mijn 4e en ik ben net zwanger, dus er kan nog van alles mis gaan, en het is sowieso slecht? Nee, blijf dr vooral aanmoedigen, dan doet ze het morgen weer!!
Ik weet dat het dom vn me was..zal het ook niet meer doen. Ik zat gezellig te kletsen en te doen had het niet eens in de gaten dat ik er al 4 op had.. beetje een domme smoes maar jaa..
Je hebt ze toch zelf alle 4 besteld, of niet? Dus dan weet je dondersgoed hoeveel je drinkt. Vind het sowieso niet kunnen als je zwanger bent, maar goed...wie ben ik...
Ze bleven zeker achter elkaar wijntjes schenken ? Je hebt dat zelf toch wel in de gaten ?! Wat dom exuus , er IS geen exuus !!!! Blijf het voor jezelf maar goed praten joh , die vriendin vond het zeker ook normaal om jezelf vol te gieten terwijl je zwanger bent?
jezus zeg wat kunnen jullie overdreven gemeen reageren!!! ik moedig haar niet aan en zeg ook zeker niet dat wat ze gedaan heeft goed is maar jullie reageren wel erg heftig! doe ff normaal zeg! ik zou zeggen celia je hebt net adt glaasje teveel op let er de volgende keer wel op want bedenk maar goed dat je kindje nog heeel erg klein is en dat alcohol voor volwassen niet goed is laat staan voor zo een ukkie.
en dan kan ze wel heel mooi zeggen dat ze het niet doorhad, maar als ik drinken bestel weet ik toch echt wel WAT ik bestel, en wat Miamel ook zegt, die vriendin is er toch ook om erop te letten, die weet toch ook dat je zwanger bent? of goot zij zichzelf ook vol tijdens haar zwangerschap?
lennylenn het is fout wat ze gedaan heeft, dat is niet goed te praten.. ik vind het vrij logisch dat wij zo reageren!!
gebeurd wel vaker hoor..maar ja zo zijn sommige vrouwen nou eenmaal. kijk maar uit want je krijgt straks een tsunami van gemene opmerkingen over je heen.
Als ze nou 1 glaasje op heeft op heel de avond, dan zeg ik misschien nog...oké. Maar 4 glazen wijn en dan net doen of het "per ongeluk" ging...nee sorry dat geloof ik niet. Maar ze moet het zelf weten...tis mijn kind niet...
lennylenn je geeft zelf toch ook wel toe dat dit onverantwoord gedrag is? ze is zwanger, dan denk je er toch bij na dat je geen alcohol drinkt? en ja, sommige vrouwen zijn zo, en (bij mij) is dat nu alleen maar erger door de hormonen.. maar ik ben tenminste wel straight to the point en hou haar niet mijn hand boven dr hoofd !!!