help help, ineens lichtere streep???!??!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muis26, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai dames,

Nou ik ben nu 7 weken zwanger, en dacht vanmiddag ik doe nog een test, met lichte urine, ik dacht die moet dan wel minstens net zo donker zijn als de controle streep... maar niet dus,, vorige week heb ik ook nog een test gedaan, met smorgens vroeg, die streep was wel bijna net zo donker als de controle streep.. is dit normaal?

liefs een onzekere muis :):(

2. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Misschien teveel gedronken van te voren?

Probeer het anders morgenvroeg nog een keer voor je eigen gemoedsrust.

En bij echte onzekerheid gewoon verloskundige bellen hoor.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.784
    18.940
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou het idd even opnieuw proberen met ochtendurine. Dat kan veel schelen hoor!
    Als het dan weer lichter is, voor de zekerheid even bellen met de vk. Zij kunnen met een echo uitsluitsel geven.

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Gewoon helemaal niet meer testen ook morgen niet!!! Dat zeg ik nu dapper achteraf.
    Bij week 10 las ik dat het HCG nu op zijn top was. Omdat het lang heeft geduurd voordat ik zwanger was en het nu weer tijdje zal duren :) wilde ik nog 1 keer zien hoe het is om een test positief te zien kleuren.... gewoon dat gevoel...
    Ik had het in de ochtend gedaan, dus niet veel gedronken, maar die streep werd helemaal niet zo donker als de controlestreep, zoals ik had verwacht, Vond hem net zo donker als de eerste test. Zat meteen 2 dagen in de put. Ben nu 3 weken verder en van de week een super mooie echo gehad. Het kan gewoon per test verschillen.
    Dus gewoon niet meer doen! Je hebt geen bloedverlies en geen krampen, dus geen zorgen!

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

haai leonizzie.... je hebt helemaal gelijk! ik ga je advies ook echt opvolgen.. heb gelukkig ook geen testen meer in huis, ben nog steeds kots en kots misselijk en heb net augurken met een glas chocomelk erbij gegeten... hihi dus ik denk dat ik gewoon nog zwanger ben toch?

ik wacht gewoon de echo af, van die testen wordt je toch alleen maar onzeker.... bedankt voor je positieve berichtje, doet me goed!!

de rest ook bedankt hoor voor het reageren hihi maar ik ga niet meer testen, niet goed voor me :) en ik ben er vannacht ook 2 keer uit gegaan om te plassen, dus misscihen was mn urine gewoon echt zo ontzettend waterig.....

Ik ga aftellen tot vrijdag!!!

liefs Muis

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Augurken met chocomel :$ hahaha, nou jij bent gewoon hartstikke zwanger hoor haha.

Ben blij dat mijn berichtje heeft geholpen, ik was er ook zo van geschrokken, en elke keer weer naar die test kijken en denken ohoh het is over, het leeft niet meer...
    Ik doe dit dus gewoon nooit meer.

Geen test is hetzelfde, gewoon lekker genieten van die augurken met chocomel. ;)

7. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    sommige testen die kleuren lichter dan andere, in mijn verlaafde periode had ik er elke dag wel minstens 2 gedaan en kleurtjes varieerden soms per dag. Heel vreemd wel, dus toen maakte ik me ook zorgen en dan begon ik gelijk gek HCG te laten prikken en die ging gewoon omhoog, dus ja... probeer niet teveel te stressen, als het kan..lol....liefst van Yazz

8. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hee Yasmine....krijg jij eigenlijk een 2-ling? Of is er 1 embryo overgebleven?

(Lees je banner en werd even nieuwsgierig)

9. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Eentje is er maar blijven plakken.Ik heb donderdag de scan gezien en ook maar 1 hartslag gehoord....:D

10. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hey,

maandag werd er een test gedaan van moeders voor moeders.. die ineens heel licht uitviel.. ze vond het al raar..
    dinsdag kreeg ik bloedverlies en woensdag kreeg ik een miskraam..

maar maak je geen zorgen, niet elk lichaam is hetzelfde.!!!

gr.

11. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hee meid,

Ik had precies hetzelfde afgelopen donderdag. En dat is dus ook mijn laatste test geweest. Heb een week lang testen gedaan. Ik ben nu wel wat rustiger en er is dus geen bloed gekomen. Verder check ik af en toe nog even of ik nog blauwe aders in mijn borsten heb en wat andere dingen waar ik een beetje last van heb. Misschien vind je het leuk de door mijn geopende topic daarover nog even te lezen. Gefeliciteerd met je zwangerschap en ga lekker genieten!

Deel Deze Pagina