Voor het eerst sinds 2 jaar weer alcohol gehad, misschien komt het daardoor? Ik heb net 7 kaarten besteld online voor de dierentuin Emmen. Wij gaan daar morgen heen met mijn ouders en zus en zwager. ZE adverteren met korting als je online besteld, en dan betaal je allemaal 19,50 (kinderprijs). Ik heb wel 1 65 plus, 5 volwassenen en 1 kind ingevuld (dacht ik) alleen blijk ik de kinderen en de volwassenen te hebben omgedraaid...... (het programma werkte niet mbt automatisch invullen van het adres en daardoor raakte ik van slag, moest een paar keer opnieuw invullen en kennelijk de laatste keer de 5 bij het verkeerde vakje gezet). Maar alle 3 de soorten kaarten kosten 19,50, zullen ze er dan moeilijk over doen morgen denken jullie? Het is toch netjes betaald allemaal? Ik hoop dat ze gewoon hup hup hup de barcodes scannen en de teksten niet lezen. Of zal er dan in beeld komen ''kind 3-10 jaar''? Ik heb voor de zekerheid het park wel een mailtje gestuurd, ik kan het morgen ook direct bij aankomst melden en zeggen dat ik de fout in een mail ook al heb toegelicht meteen na het boeken. Wat zouden jullie doen? Erop gokken dat ze het niet zien? Of netjes uitleggen wat er gebeurd is, er van uit gaand dat het niet erg is aangezien ik niet minder heb betaald dan wanneer ik het wel goed had ingevuld?
Morgen even bellen voordat je vertrekt. Ik heb ook een keer zo'n fout gemaakt bij een pretpark. Voor vertrek heb ik ze gebelde het was geen probleem, naam genoteerd en gegaan. Was inderdaad geen probleem.
Ja maar het park gaat om tien uur open en wij vertrekken om half negen. Denk niet dat ik dan al gehoor krijg? Kan het proberen, maar van daar in elk geval vast gemaild....
Als alle kaarten 19,50 kosten zal het geen probleem zijn hoor. Je hebt toch gewoon de 'normale' entreeprijs betaald?
Je kunt ze al om half negen of negen uur bellen volgens mij. Zou ik snel even doen voor de zekerheid. Bel je ze vanuit de auto even zodat ze je naam kunnen noteren.
Stel dat de kaartjes niet even duur waren dan mocht je er vast in met de duurste kaartjes voor iedereen 😉
Was geen probleem. Gemeld bij de gene die tickets checkt en konden er zo in. Inmiddels ook een reactie op de mail dat het geen probleem is, gezien de kaarten allemaal even duur waren. Het was een leuke dag maar helaas slecht weer. Volgens buienradar zou 't vanmiddag droog zijn maar helaas. Voordeel: niet druk