hai.. ik ben echt heel dom geweest... werd vannacht wakker van een kiespijn abnormaal leek wel alsof me hele monduit elkaar klapte... zul je net zien paracetemol op... maar me vriend had advil... nu heb ik vannacht n advil gepakt (nadat ik op de verpakking gelezen had dat je het alleen de laatste 3 maanden niet mag van je zwangerschap) en nu net nog 1 gepakt omdat ik alweer n uur wakker lag van de pijn.. maar nu net kijk ik op internet en staat er dat het gevaarlijk is voor me kleine jonge.... wat moet ik nou doen kvoel me zo ellendig en de pijn is nog steeds niet weg:S
Hoi Ik snap dat je je ongerust maakt, maar vaak is 1x 1 pilletje niet zo heel erg. Als je je toch zorgen blijft maken kan je altijd even je vk bellen en t vertellen, kijken of zij je gerust kan stellen. Enne ff een doosje paracetamol halen vandaag
Denk niet dat 1 tabletje kwaad kan hoor, maar zou het voor alle zekerheid toch even aan je vk melden en wat er precies in de bijsluiter stond. Waarschijnlijk niets aan de hand.
en ik zou even langs een tandarts gaan hiermee rond blijven lopen is niets!! en ik kan het weten hahahaha.. ik hoop voor je dat het goed komt sterkte