Dag dames, Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad. Ik was 7 weken zwanger maar tijdens de echo zag de gyn alleen een leeg vruchtzakje. Het was al in een heel vroeg stadium (+/- 5 weken) al misgegaan. Ik had al 8 maanden getemperatuurd, dus weet ondertussen ongeveer hoe mijn tempen er voor en na mij eisprong eruit zien. De laatste 6 dagen voor mijn ei zit ik meestal op 36,2/36,3 en dan na mijn eisprong rond de 36,6/36,7. Deze eerste cyclus na mijn miskraam zat ik voor mijn eisprong op 36,3/36,4 en na mijn eisprong 36,7/36,8. Normaal raakte ik de 36,8 zelden aan, maar tijdens mijn zwangerschap zat mijn temp steeds op de 36,8. Dus jullie begrijpen dat ik nu heel veel hoop krijg. Zijn er ook dames die een miskraam hebben gehad en die tijdens hun eerste cyclus ook wat hoger zaten dan normaal? Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Caroline
hi, mijn verhaal is precies hetzelfde miskraam met 8 weken maar het is al misgegaan met 5 3 weken geleden ben ik gecurrateerd. nu duurde het heeel lang voordat mijn ei nu eindelijk sprong ik liep al een week met pijn in mijn liezen maar mijn temp is normaal 36,5 en deze stijgt naar 36,9 en soms 37,0 nu schoot die naar 37,1 in theorie is het dat de progestron je temperatuur omhoog gooit zodat je ei kan innestelen. vaak als je temperatuur rond je NOD verder stijgt is het raak. nog even wachten dus. maar ik moet zeggen ik heb ook al stille hoop maar ik keek net mijn temperatuur kaartjes na en ik heb dus inhet verleden wel vaker uitschieters gehad en toch was het niet raak. dus maar verder wachten op de wachtbank ik ben blij dat mijn ei is geweest . dat duurde zolang. nu weet ik zeker dat ik schoon ben en alles werkt
Hoi, Bij mij duurde het ook even voordat mijn eitje sprong. Normaal op dag 10/11 nu pas op dag 19. Het zullen 5 hele lange dagen worden ;c))
nou die 5 dagen waren nog korten dan verwacht balen .. dus een hoge temp zegt niet veel dus dan ga ik ook geen hoop hebben
Ja, maar is op zich niet heel erg. Ik heb vorig jaar in november ook een miskraam gehad maar dan bij 12 weken zwangerschap. Ik ben toen gecuretteerd en mijn baarmoederslijmvlies heeft er 9 maanden over gedaan om te herstellen. Mijn menstruaties waren echt bijna niets (1 dag). De miskraam van vorige maand heb ik gehad met medicijnen en mijn mentruatie nu is echt volle bak Dus ben wel blij dat mijn lichaam zich nu veel sneller hersteld en dat geeft mij weer hoop dat ik sneller zwanger bent dan laatst Hoeveel dagen moet jij nu nog wachten?
9 maanden jeetje dat is lang en ook helemaal geen ei ik heb net vorige week mijn ei gehad dus ik moet zeker nog 11 dagen ongeveer. 28 september ben ik gecurrateerd dus ik ben ook blij dat die ei geweest is... dan weet ik dat mijn cyclus weer werkt maar ik hoop toch altijd dat het het gelijk weer raak is. hoewel dat bij mijn vorige miskramen ook niet was heel maf ik raak om de 3 maanden zwanger... waarom?
Ik had wel telkens een eisprong, maar mijn baarmoederslijmvlies werd maar 4mm en daar kan een eitje zich bijna niet in nestellen. Had ook een hysteroscopie gehad om te kijken of er lichte verklevingen zaten, maar dat was ook niet het geval. Tja dan houd ik het er maar op dat ik niet meer de jongste ben Wat gaan de dagen langzaam na je eisprong he? Ik vind die 2 weken zo verschrikkelijk lang duren. Maar gelukkig is er dan nog dit forum Bedoel je trouwens 28 augustus of 28 september vorig jaar??? Hoe vaak heb jij een miskraam gehad en heb jij al kinderen?
oja 28 augustus bedoel ik ik heb al 2 jongens van 5 en 2 maar we willen toch nog een 3e maar onze 2e heeft al wat voeten in aarde gekost. dus ik heb er een hard hoofd in. heb jij al kinderen? maar als je baarmoederslijm niet dik genoeg is , is utrogestan dan niets voor jouw?
Ik heb ook twee kinderen uit een vorige relatie. 9 en 6 jaar zijn ze. Ik heb nu sinds 3,5 jaar een vriend en we willen graag een klein wondertje samen. Ik heb progynova gehad en hierdoor werd mijn baarmoederslijmvlies wel wat dikker, maar nog niet dik genoeg. Nadeel van progynova is dat het mijn eisprong tegen hield
oh dat schiet dan ook niet op ! maar had je dit bij je vorige kinderen ook ? of is dit met de laatste jaren gekomen? loop je wel onder behandeling of wil je dit nog even aankijken? doen ze in Nederland hier wat mee? of moet je naar Duitsland of Belgiƫ
Dit is gebeurt na mijn curettage in november. Daarvoor had ik nergens last van. Maar het ziet er nu naar uit dat mijn bmsv zich hersteld. Dus ik ben BLIJ!!! Hoeveel dagen moet je nog?
oh ok dus het is niet iets blijvends gelukkig ik moet nog 3 dagen maar mijn temperatuur is al 2 dagen heel laag maar het wil niet komen ik heb dit een keer eerder gehad na mijn curretage. als dit nu hetzelfde is dan zal het morgen waarschijnlijk komen helaas op naar de volgende ronde... baal wel mocht ik nu weer na 3 maanden zwanger en het blijft zitten zijn dan komt dit kindje weer in de zomer. maar om nu even niet te klussen gaat me ook weer te ver. zo'n maand duurt al zo lang.