Helse rugpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Josie88, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Pfff... ik ben normaal gesproken geen mieperd, maar ik weet op het moment echt niet meer waar ik het zoeken moet. Vanaf vrijdag- op zaterdagnacht begin m'n rugpijn, onderin alsof ik compleet uit elkaar getrokken word. Gisteren overdag ook veel last gehad, gisteravond leek het iets beter, maar op bed was het weer mis. Vannacht de hele nacht wakker geweest, rugpijn en pijnlijke harde buiken. Niets hielp, liggen, staan, zitten, lopen. Iedere keer dacht ik: het zakt iets af. Maar nee, helaas... Nu geen pijnlijke harde buiken meer, wel nog hard af en toe en m'n rugpijn is nog net zo, echt verschrikkelijk. Heb al paracetamol gehad en een warme douche, maar dat biedt maar eventjes verlichting. Bah, niet leuk meer dit...

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    kunnen het geen rugweeen zijn. zou even de vk bellen als het niet op houd

3. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Zojuist idd maar de VK gebeld, die komt zo langs. Moest er niet aan denken om zo tot morgen te wachten.

4. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    wilde het zelfde zeggen. goed dat je gebeld hebt. ben benieuwd wat vk zei

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik heb het ook gehad pcm of warme bad helpt
    meestal wel heb er ook veel last van ook last van
    harde buiken helaas zijn de laatste loodtjes zwaar.

6. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    en wat zij de vk benbenieuwd

7. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ben ik weer. Gelukkig maar ook, was wel even benauwd dat er werkelijk iets ging gebeuren (niet dat dat heel erg is, maar bij het idee werd ik toch wel zenuwachtig, heb er naar mijn idee nog geen tijd voor, want 'moet' nog zoveel en het zou wel iets te vroeg zijn ook). Alles zit nog dicht, dus de VK gaat er vanuit dat het geen weeën zijn (geweest). Maar man man, ik weet echt niet waar het ik zoeken moet, zit al onder de paracetamol en kan helemaal niets, het doet zo'n pijn en wat ik ook doe, niets helpt en barst om de haverklap in huilen uit (niet slapen is ook niet heel gunstig natuurlijk). VK had het over rusten. Ja, doe ik, maar als je niet kunt liggen, valt dat ook niet mee. Ze raadde aan om de HA morgen te bellen om te overleggen of er andere pijnstillers zijn die mogen om in ieder geval te kunnen slapen. Verder misschien nog weer naar de fysio en m'n buik verstevigen. Ze zei dat ik enorm was (was me nog niet opgevallen ;)) en niet gek op moest kijken dat de gyn. in deze toestand zou spreken over eerder inleiden over een paar weken. Nou, iets voorbarig misschien maar dat klonk me eerlijk gezegd als muziek in de oren, moet er niet aan denken om zo overtijd te lopen. Maar goed, nu twee dagen en nachten en dit breekt me al op, dus eerst maar van deze pijn af zien te komen. Weet eigenlijk niet zo goed wat nu op dit moment, zit er echt doorheen. Het is echt ondragelijk gewoon, kan ook echt niets, ging net naar de wc en kwam tot de ontdekking dat ik mezelf niet eens kan afvegen van onderen, kan er met geen mogelijkheid bij... :(

Pfff, wat een lap tekst, ben er ook niet helemaal bij geloof ik, dus als het moeilijk te lezen is, excuus...

8. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    heb je al op blaasontsteking laten testen

9. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Heeft de VK vanmiddag getest, maar dat was goed.

10. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    klinkt toch als rugweëen.
    miss ook wat indaling erbij of zo?

herinner mij dat ik 2 dagen voor de bevalling van m'n eerste ook zo e rugpijnen had. ik liep rond en kroop zelfs letterlijk over de grond v de pijn. de 3e dag was't beter en ben ik 's avonds onverwacht bevallen. had ook wel e zwangerschapsvergiftiging en dat was niet zo best

sterkte meid, ik hoop dat t snel beter is!

11. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Dank je. Kleine was al wel ingedaald, maar lag nog niet vast. Hmmm, mag over twee dagen komen hoor... ;)

12. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien proberen om met behulp van een heleboel kussens op je buik te liggen? Voedingskussen om je buik heen vouwen of je bed zo met kussens opbouwen dat er een gat in het midden zit?

Deel Deze Pagina