Maandag gaan wij met de kleine richting het noorden voor bezoek. We willen al iets eerder gaan en dan met z'n drietjes wat gaan doen, maar wat is leuk om op maandag te doen. Voorwaarden: Niet te duur Niet te deuk En ongeveer op de route Utrecht - Groningen stad ( kan zowel via de polder als via Assen)
Speelstad Oranje Dierentuin Emmen Verkeerspark Assen Zwembad de Bonte Wever Kabouterland Exloo Apekooi Groningen Zeehonden crèche Pieterburen Bataviastad Plopsa Coevorden Landgoed Nienoord
Hunebedden! Boomkroonpad. Dierentuin Emmen. Kabouterland Exloo(?) Plopsaland Coevorden Drouwerzand speelparadijs Wonderwereld Ter-Apel
Wij vonden dat het toppunt van knulligheid. Het is niet echt reclame voor het noorden Wij vinden kabouterland in exloo erg leuk. Goedkoop en erg afwisselend. Een andere tip is nog sprookjeshof in zuidlaren. Deze heeft ook een grote binnenspeeltuin. Handig bij slecht weer. Het boomkroonpad vind ik zelf weinig voorstellen.
Is het niets meer aan? Ik heb als kind namelijk alles gebouwd zien worden, en geholpen met alle beesten te maken. Vroeger was het erg leuk! Ook met de vogelshow die er gegeven werd. Maar dat is indertussen ook alweer 10 -15 jaar terug. Maar ja!! Sprookjeshof Zuidlaren!! Helemaal vergeten!
Bij ons verdween de vogel halverwege de show en kwam niet meer terug . De foetus van een veulen op sterk water was ook niet echt succes bij onze oudste dochter... Het was nogal vergane glorie en amateuristisch. Toch hebben we juist daarom ook wel veel lol gehad .
De 'kantine' waar ik bijna door een stoel ben gezakt (en echt zwaar ben ik niet..) was anders heus prachtig en de poffertjes uit de magnetron waren toch wel het hoogtepunt van de dag
Ik kan je voor een volgende keer de zompige warme wafel aanraden. Een werkelijk culinair hoogstandje. Citaat van de dag: 'mama kijk lieve muisjes'. Mama: 'aah wat lief'. Kind: 'mama wat doet de uil nu met de lieve muisjes....? Ach het leverde maar drie slapeloze nachten op.
binnen vanwege regen en kou is oranje stad errug leuk! en anders voor buiten drouwenderzand! is ook goedkoop. Het voordeligste pretpark van EUROPA Welkom bij het leukste indoor attractiepark/pretpark van Drenthe! | Speelstad Oranje - Overdekt Speelsplezier
Sprookjesbos -Zuidlaren Appelscha Winkelen in de stad groningen . Spoorweg museum waar die pressies is weet ik niet . Verkeerspark assen.