Onze oudste wordt bijna 8, en ik verzin me suf! 'k Weet geen kado, een ook niet wat we met haar feestje moeten gaan doen.... Alle tips/ideen zijn welkom! Ik zoek een kado van 50-100 euro. Voor haar feestje wil/mag ze 8 meiden uitnodigen, onze woonruimte is vrij krap om daar te gaan knutselen oid. Dus hopen op mooi weer en dan iets buiten ondernemen..maar wat? Speeltuin worden ze een beetje groot voor denk ik....Ik zat te denken aan fietstocht met picknick en dan nog iets... Of ergens heen, maar dat wil ik niet te gek maken. 5,- kosten aan een uitstapje per kind vind ik max. Er komen dan natuurlijk ook nog kosten van eten/drinken/lekkers/zakje mee naar huis enz. bij. Wie heeft leuke tips????? Alvast bedankt!
ze wil graag een space scooter step, das een nieuwe soort step die 129,95 kost...ik vind dat niet zo'n goed idee
Ik heb pas een high tea gedaan op mijn dochters verjaardag. Zelf hapjes gemaakt. (als je wilt wil ik wel even opzoeken welke) Een theepot gevuld met niet te warm water. Allerlei smaakjes thee gekocht bij de Xenos en een leuke theebeker van 2 euro, die ze mee naar huis mochten nemen, gevuld met hartjes chocolaatjes van de Hema Ze hebben een uur lang thee zitten leuten. Daarvoor kadootjes gedaan en daarna nog even in de tuin gespeeld. Was een heel geslaagd feestje!
Wat een leuk idee!! Onze dochter wordt ook 8, een kado zijn we al uit, ze wilde graag een fiets met mand voorop. Ik heb een leuke van lief gezien maar die vond ik toch wel heel duur dus ben opzoek naar een ander soort. Maar feestje vind ik lastig, in welke omgeving woon je? Vraagteken ook jongens op haar feestje?
haha, als we daar zijn wil ze alles hebben maar als ik vraag wat ze echt voor haar verjaardag wil, is het enige antwoord, zo'n STEP! Ze weet echt zeker dat ze die wil, dus waarschijnlijk wordt dat het, ik ben er alleen zelf niet enthousiast over maar dat komt misschien nog
Hmm klinkt als die van mij Wou ook perse een step tot ik hoorde van iemand dat er een of andere kabel los gesprongen was, geen idee verder hoe en wat maar ze zag al snel de K3 tablet die ze ook wou dus dat is hem uiteindelijk geworden... achteraf kan ik dat ding alweer terug brengen omdat die niet doet wat die hoort te doen maar dat terzijde