Dominicaanse krijgt zesling Uitgegeven: 27 december 2005 22:11 SANTO DOMINGO - Een vrouw uit de Dominicaanse Republiek heeft dinsdag een zesling ter wereld gebracht. De baby's, drie jongens en drie meisjes, wegen tussen de 800 en 1200 gram. Zij moeten voorlopig in het ziekenhuis blijven. De ouders van de zesling, de 33-jarige Emilio Figuero en zijn even oude vrouw Maxima, hadden besloten tot kunstmatige bevruchting omdat zij nog een tweede zoon wilden. De vader liet na de bevalling weten zeer tevreden te zijn met de gezinsuitbreiding pieuwwwwwwwwww moet er toch niet aan denken zeg....
whahahahaha Tis wel erg veel zeg!! Maar je bent wel direct klaar hahaha meer kindjes hoeven er denk ik niet meer te komen hihi
6!!!! jeetje, wat heb ik respect voor die mensen... wel lachen... denk je 1 kindje te nemen, krijg je er 6!!!
mens 6 kinderen eerlijk gezegd vind ik er 1 of 2 tegelijk genoeg hoor. maar 6 ik zou niet weten wat ik moet doen met 6
Jeetje das ook wat!!! Als ze mij zouden vertellen dat ik er "maar" 3 extra had zou ik al flippen denk ik hahaha Wendy