heeij.. zit met een vraagje we gaan volgende week naar frankrijk en zit nu te twijfelen of ik fruithapjes en groentehapjes in potje mee moet nemen of daar in frankrijk kan kopen. wat zouden jullie doen? alvast bedankt. Claudia!
Ik zou voor de zekerheid ze wel meenemen..voor hetzelfde geld lust je kleine die in frankrijk niet. Of je kan ze op het moment niet vinden. Altijd handig om alles zelf mee te nemen.
zou ze lekker daar kopen als ze nu Olvarit krijgt die hebben ze daar ook, alle grote supermarkten, Carnifor of Auchan ( hoop dat ik het goed schrijf) verkopen het... ik weet het mijn broer woont in frankrijk ( eigen bedrijf daar) en ben vaak genoeg voor ze naar de super geweest om boodschappen te doen..zelf pampers verkopen ze... dus kijk ff op CP voor wat er in de omgeving is en dan ff op google zoeken...soms zit er in de kleinste dorpjes een hele grote supermarkt en op het park zouden ze ook wel wat verkopen hoor voor de eerste periode... veel plezier ps naar welk park ga je?
Hoi, Ik zou ze meenemen, want de smaak is echt helemaal anders, althans in griekenland. Mijn oudste al altijd alles, maar de potjes (olvarit) uit griekenland dus niet! Groetjes Jessica
ja in turkije ook maar potjes fruit hebben ze niet daar! import is het en dus betaal je 2,30 tot 2,70 voor een potje. ik weet niet wat de prijzen in frankrijk zijn.
Hoi, Wij zijn net een dag terug uit Normandie. Ik had voor de 1e dag eten mee genomen en voor de rest hebben we het daar gehaald. De keuze is echt reuze in de supermarkt! Olvarit heb ik niet gezien, voornamelijk Bledina en nestle. Het assortiment is vele malen groter dan hier en het is ongeveer dezelfde prijs. Wij hebben heel wat potjes mee naar Nederland genomen, Lotje vond ze heerlijk! Kan ze hier ook nog even culinair genieten! Manytroubles