Vandaag alweer twee weken geleden! Maar ik wilde toch even delen dat ons meisje op 27 mei om 02.45 uur is geboren! Ze woog bij de geboorte 4095 gram en was 53 cm. Een flink meisje, maar goede proporties! De bevalling was zwaar en pijnlijk maar tegelijkertijd ook heel bijzonder en mooi. Ze is in het ziekenhuis geboren na een bevalling van 10 uur waarvan 45 minuten actief persen. Goddank voor de ruggenprik! Ook al moest ik er 2, want de eerste was te laag gezet en werkte maar aan één kant. We mochten dezelfde ochtend nog naar huis, dat was echt heel fijn! Inmiddels is ze dus alweer 2 weekjes en wennen we steeds een beetje meer aan haar. Ze is zo lief en doet het zo goed! Ze is in een prachtige tijd van het jaar geboren en dat is dubbel genieten. Tijdens mijn zwangerschap heb ik ontzettend veel aan dit forum gehad en heb lief en leed met meiden kunnen delen. Hoop dat een eventuele volgende zwangerschap weer te kunnen doen!
Gefeliciteerd! Toen ik de naam las dacht ik aan een jongen, maar wat een super stoere naam voor een meid!