Dominiek

Discussie in 'Babynamen' gestart door Arendskelk, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Vinden jullie Dominiek een jongensnaam? En vinden jullie 'm bij Merijn passen? Ik weet het niet zo eigenlijk....

    Liefs, Flientje
     
  2. Kikkert

    Kikkert VIP lid

    25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    gaat wel samen maar niet mijn smaak.
     
  3. kleine tinus

    kleine tinus Actief lid

    1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Het is een jongensnaam, maar in combinatie....ik zou het eerder omdraaien dan:
    Merijn Dominiek ....

    Je kan dan nog steeds Dominiek als roepnaam gebruiken als je dat wilt.
     
  4. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    eh.. ze heeft al een kindje dat Merijn heet.. Ze bedoelt voor het volgende kind de naam Dominiek.

    Ik vind Dominique mooier. En vind het zowel een jongens als meisjesnaam. Gaat prima samen met Merijn.
     
  5. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    En da's nou precies het lastige.. Sommige meisjes heten ook Merijn, en aangezien Dominiek ook een uni naam is, weet ik niet of het nu wel zo snugger is om een jongetje zo te noemen. Gelukkig hebben we nog tijd zat om er over na te denken...
     
  6. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik vind Merijn echt een jongensnaam en toen maandag een mede-augustusmama haar dochter zo had genoemd was ik ook even van HUH?

    Maar er zijn ook genoeg, Rene(e)s, Robins, Annes dus als jij je goed voelt bij Dominiek.. Doen! (al zou ik het persoonlijk dus als Dominique schrijven).
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik ken Dominique ook voor beide maar zou het ook met que schrijven.
     
  8. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik vind het een meisjesnaam... en als ik het al zou gebruiken, dan zou ik er Dominique van maken ;)
     
  9. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    In Amerika is het trouwens wel een naam die gewoon als jongensnaam voorkomt... het kan best! Dus als je het leuk vind, dan zou ik er zeker voor gaan, maar wel met een que ;)
     
  10. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik ken ook een jongen die Dominique heet.
    Ik vind de naam niet verkeerd, als onze kleine een meisje is zou ik het wel als tweede naam willen...
     
  11. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik vind je schrijfwijze wel een beetje vreemd, dan gaat iedereen het verkeerd schrijven denk ik en dat is vreselijk irritant (ik heb zelf een achternaam die iedereen verkeerd schrijft)
     

Deel Deze Pagina