5-03-2007 Arthur is geboren!

Discussie in 'Geboren' gestart door ruzaldo, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruzaldo

ruzaldo Lid

1 sep 2006
    37
    0
    0
    programeur
    tilburg
    's nachts op zondag 4 maart- had ik volgens mij vrugtwater verloren. Het was niet echt veel, dus Ik had mijn twijfels daarver.
    We hebben naar ziekenhuis gebelt en ze vroegen of we langs kunnen komen. Binnen 5 minuter waren we daar. Ze konden niet vast stellen of het echt vruchtwater was omdat ik verloor niets meer. Alleen op de echo konden ze vast stellen, dat die wat minder was. Dus ze gingen vanuit, dat ik gebroken vliezen heb. Ik had geen weeen, dus stuurde ze ons naar huis om volgende dag om 4 uur ter controle te komen. Om 4 uur- was nog steeds niets aan de hand- geen exstra water verliez, geen weeen. Weer een echo en CTG. Ze hebben voor volgende dag een afspraak gemaakt en nog een afspraak voor 6 maart 8:00- als bevaling niet vanzelf begint- gaan ze inleiden, omdat het zal gevarlijk worden zo'n met gebroken vliezen.
    Maar 's nachts was er zo ver. Ik kreeg in een keer weeen om de 5 minuten. En het was behoorlijk pijnlijk. Ik heb naar ziekenhuis gebelt, nog gauw geducht, mannetje wakker gemaakt.
    Toen lag ik daar op bed met weeen tot 7 uur 's morgens. Die wergen heftiger, maar onsluiting worderde niet. Toen heb ik ruggenprik gevraagd. Ik kon echt niet meer. Om uur of 8:30 heben ze dat ook gedaan, maar die heeft egelijk niet echt gewerkt... Mijn mannetje wedt zelfs boos-"HAd die doctor haast of zo? ".
    Dus weer naar verloskammer.... En tot uur of 11 had ik nog steeds 4 sm onsluiting... Toen hebben ze nog infuus angesloten. Maar het hielp ook weinig. Ze hebben infuus wat harder gezet... 12 uur... Ik kon echt niet meer. Ik dacht- het gaat niet, waarvoor doe ik het? We hebben gyn bijgeroepen om beslissing te nemen. Hij kwam pas over een half uur , terwijl werdt 3 keer gebelt.
    Maar gelukkig maar toen was het al 7 sm. En elke uur kwam gyn controleren. Toen zag ik ook licht aan het eind van de tunnel. Dus ik ging er voor. En nog zonder volledige ontsluiting heb ik in eens pers weeen gekregen. Kindje lag met zijn ogen naar voor en niet naar achteren en moest nog die kleine draai nog maken. Ik mocht niet persem, maar ik niet echt vast zijn, dat kindje draaid. Het was heel erg zwaar.
    Om 15 uur was het zover. Ik mocht mee persen. Deze faze ging vrij snel. Over 10 ninuten persen(zo'n 5-6 pers weeen) onze zoon Arthur is geboren! Hij woog 3500 gramm. We moesten nog wegens infectie gevaar nog 5 dagen in het ziekenhuis blijven, maar uiteindelijk bleek niets aan de hand te zijn.

2. mannie26

mannie26 Bekend lid

13 dec 2006
    514
    0
    0
    Apeldoorn
    gefeliciteerd met jullie zoontje
    groetjes amanda

3. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Gefeliciteerd en geniet van jullie zoontje!

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gefeliciteerd

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Van harte gefeliciteerd!

Mirre

6. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Van harte met jullie zoon!

7. Niet meer actief

gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje
    geniet van je gezinnetje ;)

8. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    gefeliciteerd

9. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    gefeliciteerd!

10. unner

unner Bekend lid

17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Van harte gefeliciteerd!

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Gefeliciteerd!

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!
    Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd naar foto's!

Groetjes Miep

Deel Deze Pagina