Ik vind Elise een leukere naam, maar Dominique veel beter passen bij de namen van je andere kinderen.
Dat vinden wij ook. Vanmiddag riep een moeder bij de babydump haar dochtertje; ''Nee Elise, daar staat de auto. Deze kant op.'' En dan smelt ik bij de naam Elise. Dominique past beter in het rijtje. 9 letters en frans. Maar de naam Elise vind ik echt prachtig.
Elisabeth werd meteen afgekeurd door mijn man. Had ik vorige week nog aan hem gevraagd. Ik denk dat we het maar bij E.lise J.ulienne D.ominique houden. Roepnaam Elise Fijn dat jullie meedenken, soms weet je het gewoon even niet. En jullie laten mij nu zien dat Elise een goede keuze is.
Ik vind Dominique mooier en zou toch voor Elise kiezen om dat de naam van je zoon(denk ik) ook al met een D begint... Succes!
Ik vind Dominique een mooie naam, en wat bijzonderder dan Elise. Zie nu dat je al gekozen hebt. Mooie combinatie van namen hoor, tres chic
Ik vind Elise mooier! Dominique is niet mijn smaak, maar vind ik dan wel weer goed bij de andere namen passen