Na 39 weken en 2 dagen ben ik dinsdag 30 september ingeleid vanwege hypertensie en bekkenklachten waardoor ik al weken niet meer kon slapen. "s morgens om half acht begon het hele circus. Om half negen had ik goede regelmatige weeen, en zie de verpleegkundige dat ik nu echt begonnen was. De weeen kwamen snel achter elkaar en op een bepaald moment wist ik niet meer goed hoe ik moest ademen en ik begon te hyperventileren. Mijn man probeerde mijn ademhaling goed te stimuleren. Op een bepaald moment had ikhet gevoel dat ikmoest persen en toen kwam de verpleegkundige en verloskundige binnen. De medicatie werd gestopt, mijn weeen kwamen te snel. De verloskundige ging mij toucheren en ik bleek al volledige ontsluiting te hebben, en ik was nog maar anderhalf uur bezig! En na een uur persen was mijn kleine meid er! De verloskundige feliciteerde mij met mijn uber snelle bevalling! Maar dit hoef ik niet nogmaals tegen te komen, dit was toch echt te snel! Nu lekker genieten met mijn meisje. Liefs Pip.
hoi meid, van harte! ik weet hoe raar een snelle bevalling kan zijn, heb het zelf ook spontaan meegemaakt! praat er veel over igg, dan kan je het toch kwijt! en genieten!