die goede oude Sint ! Gaan jullie lekker voor de buis hangen vandaag ? Ik wel ... moet alleen nog even kijken hoe laat het begint ... ""
Hoi hoi Wij gaan zeker kijken eerste het dorp in want daar komt hij ook en dan lekker samen voor de buis meen dat het om 12 uur begon
Tuuuuuuuurrrlijk! Ik heb er zin in! Bij ons komt íe vandaag ook nog real-life aan, en daar ben ik uiteraard ook van de partij. Ik kan niet wachten!
En bij ons komt ie ook al in het dorp? die man kan heksen haha. en ik ga ook lekker kijken voor de buis.
Jaa wij gaan ook kijken hoor geweldig voor kinderen kan hij al in de stemming komen voor volgende week....hij kwam gisteren al gesminkt van school als Zwarte Piet en dat mocht er moeite af.
Ik kom er gisteren achter dat ij in Middelburg aankomt. Als ik kids zou hebben zou ik er wel heen gaan! Nu gewoon maar voor de buis kijken!
wij gaan ook kijken Björn is toch al helemaal geboeit als de tv aan staat. dus hij mag ook kijken ook al snap hij er niets van.
Wij gaan het ook kijken op tv, hij komt ook aan ind e stad, maar het is de voorgaande jaren een ramp geweest uuuuren te w8en in de kou met al die kids en nu met een dikke buik erbij..dus wij blijven voor de tv met een bakkie pepernoten
Wij gaam ook lekker kijken Yentl heeft het er al dagen over! Hier komt hij om 13 uur aan in de haven.We gaan er wel even heen tenminste als het een beetje goed weer blijft.Vorig jaar kwam hij 3 kwartier te laat en al die kindjes maar staan te bibberen van de kou. Groetjes Claudia
Ja hoor hier ook.. ik reis zo meteen af naar mijn ouders waar mijn neefje van 2,5 zijn eerste Sint intocht gaat bekijken! hahahahaha
bij ons komt ie zondag pas aan erg raar . maar ga zeker voor de tv zitten hoe laat komt ie eigfenlijk
Ik heb hem gezien en ben weer helemaal vrolijk wat is dat toch altijd leuk en dan al die blije kindertjes daar wordt ik echt vrolijk van. liefs mopsje
Bij ons is het al zolang als ik me kan herrinneren traditie om het bij mijn moeder te kijken. Samen met mijn zusje. Eerst lekker brunchen en dan op de bank handen vol strooigoed naar binnen prakken. Verheug me er zo op om het straks met die kleine ook te doen! x deb