Domino day

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tascha, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hallo,

Zijn er nog meer dames die naar Domino Day kijken en zich hebben voorbereid op een spannend avondje, om vervolgens alles tot aan de builders challenge te missen door onze lieve Arlette en haar bel spelletjes en de reclames? Vind het echt super irritant.

Zijn er nog meer dames met mij?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nee sorry ;) vind het niet boeiend meer tegenwoordig... Als kind nog wel vroeger. Maar nu vind ik het veel te lang duren allemaal.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik kijk :D vind die arlette idd heeeeeeeeeeel irritant! :evil:

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Wij hebben al een mailtje gestuurd naar sbs en volgens mij hebben ze geluisterd, want bij de laatste reclame maakte ze duidelijk dat we in de pauze niks zouden missen :) ( zal vast wel toeval zijn)

5. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Vroeger als kind keek ik er wel naar maar ik ben er tegenwoordig op uit gekeken. Het is niet echt vernieuwend meer.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    yeaaaaah :whistle:

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    We hebben het gehaald. Ik moet zeggen, vond dat ze enorme mooie projecten hadden, maar vond wel dat sbs het heel slecht uitzond. Ook de bekend making van het aantal stenen dat omgegaan was, vond ik tegenvallen. Hopelijk volgend jaar beter.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik was van plan om te gaan kijken
    maar toen kregen we visite.. heb ik het dus gemist

jammer
    maar zo te lezen hebben ze het record gehaald?

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Heb met mn dochter gekeken.Zij was ook in de weer met haar eigen domino steentjes op de koffietafel :)
    Nu is ze met 2 vriendinnen naar Haven centrum vertrokken ivm landelijke intocht vd Sint.

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vond het ook verschrikkelijk! Je bent 1,5 uur verder voordat het daadwerkelijk begint en die tijd vullen ze op door weer een blik bn'ers open te trekken en torentjes te laten bouwen, die muts die de hele tijd loopt te mekkeren over de geweldige prijzen die je kunt winnen, als je maar genoeg belt of smst. Om maar niet te spreken over de vele reclames. Volgende keer kijk ik niet meer.

Ps. gelukkig hadden wij de tv op pauze gezet en konden we in het begin heel veel doorspoelen maar zo is het niet leuk meer.

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zo mijn reactie ook even op de site van SBS6 gezet ;)

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    haha dat ken ik! ik ging ook ieder jaar, toen ik nog klein was en domino op tv was, mijn koffertje van mijn kamer pakken om zelf mijn eigen parcours neer te zetten in de woonkamer :)

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik HAAT domino d-day.
    Vroeger vond ik het nog wel leuk om te zien, maar nu vind ik het zo'n commercieel 'spektakel'.
    Tuurlijk heel erg knap dat ze zoveel stenen kunnen neerzetten, maar het is aan mij niet besteed.

14. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb net gekeken en het was heerlijk om te zien. :D

Deel Deze Pagina