komt ie goed heilig man eindelijk! de kinderen zijn al aan het wachten ik ben benieuwd hoe ze reageren op hem en ik ben benieuwd hoe de rest van de kids hierzo reageerd op het zien van die man met die lange baard
Hier zit er ook 1 in volle spanning te wachten hoor! Ze ging gisteren zowaar op tijd slapen omdat vandaag Sinterklaas komt! Haar schoen heeft ze al klaar gezet in de gang zodat ze er vanavond een liedje bij kan zingen
ja leuk inderdaad. Vooral nu het toch vies weer is buiten. Kunnen we lekker voor de tv zitten. Ik denk alleen dat Isabella het nog niet helemaal snapt.
ja het is alleen triest dat ik niet veel sinterklaas liedjes ken haha ik wist al vrij jong dat ie niet echt was. Hier komt hij ook 3 december thuis..en ik moet nu nog een mail sturen over iedereen een klein verhaaltje en nu kom ik dus bij mezelf en ik weet bij god niet wat ik over mezelf moet vertellen. prettig gestoord??
Ja hier is de spanning ook bijna niet meer te houden voor Eva haha.... Zeurt al de hele ochtend; komt Sinterklaas nou?! Gelukkig zit ze nu ff rustig te kijken naar Kinderen voor Kinderen, ze is dol op muziek en zang n.l
hier snapt onze meid er natuurlijk niks van maar wil dalijk wel lekker met dr gaan kijken. ( als ze stil wil zitten, want kruipt het liefst heel de dag rond) maar anders kijkt mama lekker... en papa krijgt vanavond wel een lekkere chocoladeletter in zijn schoen. vanmiddag komt klaas ook hier aan in het dorp maar daar gaan we niet naartoe. het is ballenweer en ten tweede gaat ze dan lekker slapen om die tijd
Hahaha ik zit nu ook kinderen voor kinderen te kijken, maar wat is dat veranderd zeg! Het gaat tegenwoordig meer om de dansjes dan om het liedje geloof ik! Vond het wel altijd leuk vroeger!
Isabelle zit heerlijk met haar rug naar de tv toe te spelen. En mama zit op de bank naar die goede man te kijken, wahaha
hahahhahahaha hier ook meissie is aan het spelen en mamazit voor de buis :S sommige pieten zijn wel lelijk als ik het even mag zeggen (sorry) xxx
Mijn dochter zit hard te zwaaien en te roepen. Daaag sinterklaas, daaaag zwarte piet, tot ziens!! Ze weet wel wie die mensen nu zijn, maar wat ze komen doen, dat snapt ze nog niet.
Nou hier een kwebbelkont die haar mondje niet kan houden, hahahahhaa! Ze heeft nu echt goed door wie het is en wat er allemaal gebeurd!
Wij hebben uiteraard ook gekeken! Lekker warm voor de buis! Pepernootjes, spekjes en chocolademelk erbij Vigo vond het best intressant, al duurde het wel te lang voor hem. Op een gegeven moment wou hij met papa spelen, terwijl ik lekker voor de buis zat naar Sinterklaas te kijken! Hahahahaha Vigo heeft nog wel heel uitbundig gezwaaid naar de televisie en hij mag vanavond ook zijn schoen zetten!!! Wij hebben er zin in!
hun mogen hier de schoen zetten als papa thuis komt van het werk. Ik wil toch dat hij ook ziet hoe trots ze hun schoentje gaan zetten