Ik heb nog heel veel steentjes dubbel/over. Wie kan ik er nog blij mee maken. Zeg maar welk plaatje je nog moet dan kijk ik of ik hem nog heb liggen. Hoef er geen andere steentjes voor terug. Evt. Nijntjes van de Bruna
Niemand nog belang bij Domino steentjes? Hoef er echt niks voor terug, tenzij jij van je Nijntjes af wilt natuurlijk
Volle AH Efteling spaarkaarten.... Ronde stoepje zegels... eeeuuhhh, meer kan ik niet echt bedenken...
Nee dat word hem niet qua bonnen. Maar ik doe toch niks met de steentjes het gaat in totaal om veel dubbelen weet niet of je alles wilt of alleen de enkelen. Marktplaats.nl > C1000 domino steentjes - Verzamelen - Verzamelingen en Collecties Dit zijn alle steentjes die ik heb, hoor wel welke je wilt hebben
Ben nu aan het werk, zal thuis even kijken welke dochterlief nog nodig heeft.... bedankt in iedergeval!
Helaas zijn de steentjes al vergeven aan iemand die met mij wilde ruilen voor Nijntjes. Deze mag op slot
Weet neit meer welke je dubbel heb maar ik heb even gekeken de volgende moet ik nog: Spongebob groot Cavia groot wit aapje Swiper de vos en een meisje met een grijze spencer en korte broek (naast de jongen met de camera rechts...) Ik hoor het wel van je! Groetjes!
Je hebt twee soorten cavia's Eentje met een cape die springt en eentje die staat met een pootje bij zijn mond Verder heb ik het aapje en zwieber voor je