Ik merk nu het kouder wordt dat mijn huid weer droger wordt. In de winter heb ik vooral erg last van jeukende onderbenen en handen. Welke bodylotion kan ik hier voor gebruiken? Heb een hele gevoelige huid.
ik gebruik een bodybutter; die is dikker/vetter dan bodylotion en werkt beter voor m'n droge huid. ze hebben ook variante voor de droge/gevoelige huid en ik heb er eentje van de bodyshop met cacaoboter.
Ik gebruik sinds vorig jaar Neutral en dat werkt als een tierelier. Ik heb het heel erg op mijn benen en billen... Het leek wel erger te worden door al die parfum die in andere bodylotions zat. Nu met Neutral is het zo goed als weg.
Ik heb heel erg last van eczeem (en dus een hele droge huid) en gebruik daar (i.c.m. een hormoonzalf) niveau bodylotion voor, voor de droge huid. Is die donkerblauwe fles. Werkt echt prima! Is lekker dik, smeert goed uit en trekt snel in, maar je voelt wel dat het je huid vet houd. Niet extreem hoor.
Mijn dochter heeft ook een jeukende erg droge huid en voor haar heb ik onlangs een bodylotion van vaseline gekocht. Echt eentje die ook tegen het jeuken is. Helpt goed! Er schijnt ook een goede van ROC te zijn maar die is dan ook wel weer prijzig.
Ik gebruik La Mer. Het stinkt naar zeewiet maar het is een must have voor elk persoon met een huid aandoening, zoals ik
Ik gebruikte voor mijn zoontje Kalmerende lotion van eucerin is ook via apotheek vekrijgbaar, ook wat prijziger maar hielp echt heel goed... Dit is gewoon een volwassen variant die je ookv oor baby's kon gebruiken succes ermee!
Ja hij was rond de 20 euro, maar ik had eerst een proefflesje gekocht die 1 week gebruikt en was verkocht omdat hij zo goed hielp..
Ik had jarenlang elke winter weer (of zodra het kouder begon te worden) vreselijke droge benen die ik tot bloedens toe soms wel open krabde. Vreselijke jeuk vooral na het douchen. Op aanraden van mijn acupuncturiste ben ik visoliecapsules (van de Tuinen) gaan gebruiken. en echt ik heb geen droge huid meer en nog belangrijker, geen jeuk meer. 2 pilletjes per dag. Misschien een tip.
Ik gebruik vaseline cetomacrogol via de HA maar ik heb dan ook last van eczeem waardoor deze wordt vergoed! Ik kan nergens tegen overal krijg ik jeuk en uitslag van dus dit werkt bij mij het beste!
vaseline intensive rescue. Een van de weinige bodylotions waar ik tegen kan (allergisch voor parfum + eczeem) en die mn huid vet houdt zonder vet aan te voelen
Deze heeft mijn zoontje ook ivm zijn eczeem en ik gebruik hem wel voor mijn handen. Maar is ie voor benen ook fijn? Wel lekker goedkoop