Domme acties (je zelf perongeluk verwonden )

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 1 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oooh wat zielug! Mijn man moet dit eens lezen dan houdt ie eens op met te klagen over mijn gekluisterd. Voel me inene zo heerlijk normaal :p

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Omg is heel erg als ik nu dubbel lig :D

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Een paar dagen vóór de bevalling ging ik nog wat strijken. Met mijn linkerhand trok ik het shirtje recht en met mijn rechterhand hield ik de strijkbout vast. Doordat ik kruislings bezig was, raakte ik mijn linkerarm met de strijkbout.
    Pijn! Pff.. Ook heel charmant met de bevalling.. ;)

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    You girls crack me Up!
    En zooooo Herkenbaar!

Ik bood laatst iemand een biertje aan en zette het heel droog NAAST de tafel, zeg maar in de lucht en pats.. Dit is geen zelfverbranding maar wel heel dom :D

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Oh wat een heerlijk topic dit :D

Ik heb zo mijn momenten maar over het algemeen gaat het hier best goed.. Mijn man daarentegen is echt een kluns 1e klas.. Die is lomp genoeg voor 2 :p Zelfs al 3x op vakantie op de EHBO gezeten, kan hem echt nergens mee naartoe nemen haha..

6. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Toen ik nog wat jonger was en net begon met ontharen; had mezelf geschoren, dacht daarna veeg even de haartjes van het mesje af... Gewoon met mijn vinger. Wel een paar keer gedaan. Lekker dom.

En laatst hadden we zoonlief op bed gelegd, we waren een beetje melig en vriendje begon te klieren en kietelde onder mijn voeten, ik wilde heel snel de trap af rennen naar beneden. Naja, dat lukte ook wel, maar niet zonder blauwe plekken.

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik ben bloemiste. Nieuwe snoeischaren uit de verpakking gehaald en hoorde m'n werkgever nog zeggen; pas op zijn scherp he slimmerd! Ik antwoord ja duh!

Het eerste boeket, knip zo m'n pols in.. kon er zo inkijken. Ik vind dat best interessant maar m'n werkgever trok wit wrg en zei dat ik maat even moest oversteken.. werk was tegen over ziekenhuis.. 😆

5 hechtingen rijker.. en op de ehbp begon het pas te bloeden als een rund.. phoe hee..

8. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hier ook. Verbrand aan kokende zonnebloemolie. Duim tussen de deur, uiteindelijk zwarte nagel, die er ook af viel (heeft maanden geduurd)
    Verbranden aan een strijkijzer. Maar jeetje, een mes door je hand?

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ik heb op een vleeswaren afdeling gewerkt in een supermarkt.
    Daar moest ik uiteraard ook vleeswaren snijden.
    Mn mes vergeten dicht te doen en met schoonmaken zo in mn vinger gesneden (behoorlijk diep) :(
    mn topje hing er nog net aan. Bah!
    Topje is nog steeds gevoelloos en een litteken rijker.

Ik snij ook vaak met koken in mn vingers.
    Stoot me aan alles

Heb vroeger een mes in mn wenkbrauw gehad..
    in glas gevallen met skeeleren..

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mag je in dit topic ook twee keer??(Of nog vaker...?)

Ik heb wel eens een cactus met van die heeeele dunne naaldwerk omgestoten... En met beide handen weer gevangen. Op zich een punt voor m'n reflexen. Wel jammer dat je met twee handen vol prikkels zelf geen pincet meer kunt hanteren. En ook om hulp bellen gaat verdraaid lastig.

11. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Verstoppertje spelen en af kloppen op de muur. Maar dan zo hard rennen dat je te laat stopt en zo met mn bakkes tegen de muur liep. Voel het nu nog kraken aan mn tanden.

Snij mezelf regelmatig.

Zit altijd onder de blauwe plekken maar weet 9 van de 10 x niet hoe ik er aan kom.

Vallen en direct mn beide polsen gebroken.

Huppelen terwijl een keukenkastje openstaat. Gat in mn hoofd.

En zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen haha

Deel Deze Pagina